جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
بخشدار مرکزی اردستان:

ایجاد ۵ ایستگاه پایش سلامت روستایی در بخش مرکزی اردستان

بخشدار مرکزی اردستان گفت: ایجاد ایستگاه پایش سلامت در پنج نقطه مهم بخش مرکزی اردستان شروع شد.

به گزارش صبح اردستان، سید رضا مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار صبح اردستان، اظهار داشت: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا توسط بخشداری مرکزی ضد عفونی و گند زدایی کوچه‌ها، معابر و مکان‌های عمومی روستاهای مختلف در حال انجام است.

وی افزود: همکاری دهیاران، شوراهای اسلامی روستا و بسیجیان با مشارکت مرکز خدمات جامع سلامت روستاها شکل گرفته و به همین منظور در اولین قدم مقرر شد تا تمامی پارکهای روستا، مساجد، امامزاده‌ها، حسینیه‌ها و سرویس‌های بهداشتی روستای نیسیان تعطیل و از ورود مسافران جلوگیری شود.

بخشدار مرکزی اردستان گفت: توصیه ما مبنی بر ماندن مردم در خانه‌هایشان است هر چند از طریق پاسگاه برزاوند مقرر شد تا ورودی بزرگترین روستا که نیسیان است کنترل شود تا اگر فردی علائم مشکوک به کرونا دارد مستقیم به بیمارستان برای قرنطینه اعزام شود.

وی ابراز داشت: ایجاد ایستگاه پایش سلامت در پنج نقطه مهم بخش مرکزی اردستان شروع شده تا مسافرانی که از مبادی قصد عبور دارند در خصوص کرونا تست شوند که در همین رابطه اولین ایستگا پایش سلامت و ایست و بازرسی در ورودی روستای نیسیان و سه راه علی آباد با همکاری مرکز بهداشت، پاسگاه انتظامی و بسیج هاشمی نژاد در حال انجام است.

مرتضوی بیان داشت: تشکیل جلسه کمیته سلامت که ابلاغ استاندار اصفهان است در کلیه روستاها تشکیل شده و روستاهایی که دهیاری ندارند هم در این زمینه توجیه شده‌اند و سم پاشی روستای آنان هم انجام می‌شود.

بخشدار مرکزی اردستان تصریح کرد: جلسات پیشگیری از کرونا برای دهیاران و شورای اسلامی با رعایت ضوابط بهداشتی برگزار و بخشدار مرکزی به عنوان رئیس کمیته فرعی قرارگاه امام سجاد (ع) شهرستان به منظور پیشگیری از کرونا افراد را توجیه کردند.

انتهای پیام / کد خبر32653

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار