جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده ناحیه سپاه اردستان خبر داد:

۷۰۰ بسته اقلام معیشتی بین نیازمندان اردستانی درگیر کرونا توزیع شد

فرمانده سپاه اردستان گفت: شناسایی خانواده‌های نیازمند که درگیر بیماری کرونا شده در اردستان انجام و بیش از ۷۰۰ بسته معیشتی بین آن‌ها توزیع شد.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ مهدی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردستان اظهار داشت: چارچوب فعالیت‌های بسیج طبق ابلاغیه‌های بسیج ملی مبارزه با کرونا با قدرت ادامه دارد و عمده فعالیت‌های این نهاد همکاری با شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان بوده که در چهار محور اجرا می‌شود.

وی ضمن اشاره به مشارکت سپاه در غربالگری شهرونران به‌منظور پیشگیری از شیوع این ویروس افزود: موضوع شرکت در غربالگری با قوت توسط برادران و خواهران بسیجی در حوزه‌های مقاومت با تماس‌های تلفنی در حال انجام است و اطلاعات دریافتی از افراد مستقیم در سامانه ثبت می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان اردستان گفت: سرکشی توسط بسیج اصناف با سرکشی از اماکن و اصناف شهرستان اردستان با همکاری تعدادی از نیروهای رسمی سپاه انجام شد و موارد بهداشتی مورد رصد قرار گرفته شد تا اصناف در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا کوتاهی انجام ندهند.

وی ضمن اشاره به حضور بسیجیان در ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی شهرستان اردستان ابراز داشت: بسیج همچنان ضدعفونی و گندزدایی را هر شب در محله‌های شهرستان اردستان با به‌کارگیری نیروهای جوان بسیجی انجام می‌دهد و در ایستگاه‌های سلامت نیز در مبادی ورودی این شهرستان در ۹ ایستگاه فعالیت خود را دارند.

ابراهیمی با بیان اینکه روزانه بیش از ۱۵۰ نفر بسیجی سازماندهی شده در موضوع‌های مختلف مبارزه با کرونا بکار گرفته می‌شود، افزود: بسیجیان در موضوع غربالگری با لوازم شخصی خود همچون تلفن‌های همراه و تبلت‌ها کار آمارگیری غربالگری را در سطح شهرستان اردستان انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه اردستان از ارائه آموزش‌های لازم به بسیجیان خبر داد و تصریح کرد: نیروهای بسییجی آموزش‌های لازم را فراگرفته و پشتیبانی‌های لازم توسط سپاه از آنان انجام می‌شود تا در صورت پیش آمدهای احتمالی در موضوع کرونا بتوانیم از آن‌ها حمایت کنیم.

وی ضمن اشاره به حضور پرقدرت بسیج در عرصه‌های مختلف تاکید کرد: با توجه به موضوع کرونا و نگرانی‌هایی که توسط خانواده‌ها وجود دارد تا فرزندان از منزل خارج نشوند اما گشت‌های رضویون پایگاه‌های بسیج با قوت موضوع امنیت محله محور را طبق دستورالعمل‌ها با روحیه خوب در سطح شهرستان اردستان انجام می‌دهند.

ابراهیمی افزود: سپاه تا وضعیت کشور به همین روال ادامه داشته باشد همکاری خود را طبق تفاهنامه با شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان انجام خواهد داد و موضوع مرحله دوم غربالگری هم انجام می‌دهد تا افراد مشکوک به کرونا به عنوان جامعه هدف موضوع درمانشان پیگیری شود.

فرمانده سپاه اردستان از شناسایی و حمایت خانوارهای نیازمند درگیر بد ویروس کرونا خبر داد و بیان کرد: سپاه در موضوع شناسایی خانواده‌های نیازمند که درگیر بیماری کرونا شده یا در این خصوص دچار ضعف‌های اقتصادی شده‌اند توانسته تاکنون بیش از ۷۰۰ بسته معیشتی را تهیه و توزیع کند در حالی که توزیع این بسته‌های حمایتی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام / کد خبر32659

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار