پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

کاهش وابستگی به خارج با “جهش تولید” محقق می‌شود

نماینده مردم اردستان در مجلس ضمن اشاره به لزوم سرعت‌بخشی به تولید در شرایط تحریم اقتصادی گفت: “جهش تولید” وابستگی به خارج از کشور را کم می‌کند.

به گزارش صبح اردستان، حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگو با اردستان سلام، ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و عید نوروز اظهار داشت: مجموعا در ادامه سلسله نامگذاری‌هایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوع اقتصاد مقاومتی هر سال دارند نزدیک به یک دهه می‌گذرد و ایشان بر اساس نیاز جامعه دولت و نظام شعائر سال را نامگذاری می‌کنند.

وی افزود: دو سال اخیر شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی بر موضوع تولید متمرکز شده و محوریت کار و تولید در اقتصاد مقاومتی است به نحوی که سال قبل رونق تولید بود و اعلام کردند که فعالیت‌های خوبی انجام شده اما کافی نبوده است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی اردستان گفت: با توجه به اینکه تولید یک محوریت دارد، در اقتصاد مقاومتی تاکید بر این موضوع داشتند که در نهایت امسال را با نام جهش تولید نامگذاری شود؛ تولید باید با سرعت و شتاب بیشتری انجام شود و به عنوان یک موتور محرکه اقتصاد مقاومتی را بچرخاند و در این روزها که تحریم‌ها بیشتر شده است آن را بیشتر لمس می‌کنیم.

طباطبایی‌نژاد بیان کرد: جهش تولید می‌تواند نیازهای داخلی را تامین کند و در زمانی که کشور از نظر بودجه وابستگی به مالیات دارد بر اثر تولید ارزش افزوده‌ای که ایجاد شده می‌تواند وابستگی را کم کند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی اردستان تاکید کرد: تولید می‌تواند ارزش افزوده را در کشور بیشتر کرده و اشتغال ایجاد کند و در آمد برای کارگران و کارخانجات خواهد داشت و به هر حال تولید موتور متحرکه اقتصاد مقاومتی است و بر همین اساس امسال به نام جهش در تولید نامیده شده است.

وی گفت: امیدواریم با کارهای زیر بنایی که در سال گذشته در شهرستان اردستان انجام شده بتوانیم به سهم خودمان آن‌ها را به اتمام برسانیم و سرعت بیشتری به اشتغال بدهیم تا بتوانیم اشتغال پایدارتری داشته باشیم.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تمرکز چند ساله در موضوع اقتصاد مقاومتی داشته است، افزود: تولید می‌تواند در تمام موضوعات اجتماعی و فرهنگی نقش داشته باشد اما ظاهر موضوع توسط رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی است که می‌توان آن را به موضوعات دیگر تعمیم داد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی اردستان ضمن اشاره به جلسات غیرحضوری مجلس ویژه جهش تولید بیان کرد: مجلس شورای اسلامی از یکشنبه هفته آینده به صورت ویدئو کنفرانسی جلسه علنی خواهد داشت و موضوع جهش تولید قطعا در آن جلسه پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام / کد خبر32676

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار