پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

ممنوعیت تردد در اردستان به مرحله اجرا درمی‌آید

ممنوعیت تردد از امروز ساعت ۱۵ لغایت شامگاه جمعه در سطح معابر شهرستان اردستان به مرحله اجرا درمی‌آید و تردد ضروری با اخذ برگ تردد امکان‌پذیر است

به گزارش صبح اردستان، حمیدرضا تاملی در گفت‌وگو با صبح اردستان، اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت کرونای استان اصفهان و با توجه به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و برای کاهش شیوع بیماری کرونا، طرح تردد ممنوع از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۲۰ فروردین ماه تا شامگاه جمعه ۲۲ فروردین‌ در سطح شهرستان اردستان اجرا می‌شود.

وی افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت داخل شهر ممنوع است و ایستگاه‌های کنترل و سلامت در پنج نقطه شهرستان اردستان انجام می‌شود و رانندگان و راکبان متخلف مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی می‌شوند اما افرادی که برای امور ضروری نیاز به تردد دارند مجاز خواهند بود.

وی با اشاره به حلول نیمه شعبان ابراز داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا با تصمیمی که گرفته شده چراغانی در نیمه شعبان مشکلی ندارد اما هرگونه تجمع و برگزاری جشن و همچنین توزیع نذری در سطح معابر این شهرستان غیرقانونی بوده و با متخلفان برخورد می‌شود.

سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردستان ضمن اشاره به محدودیت‌های اعمال شده در روزهای آتی اظهار داشت: هرگونه تجمع به دلیل مناسبت‌های ملی و مذهبی و حضور در آرامستان‌های شهرستان اردستان اکیدا ممنوع است.

وی افزود: در راستای ادامه تمهیدات ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه ۲۰ فروردین لغایت ساعت ۱۹ روز جمعه مورخ ۲۲ فروردین تردد تمامی وسایل نقلیه بومی و غیر بومی به جز خودروهای امدادی و خدماتی در سطح شهرستان از جمله داخل شهر و محورهای بین شهری ممنوع است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان ضمن تاکید بر برخورد با متخلفان گفت: پلیس راه و پلیس راهور شهرستان اردستان در صورت مشاهده تخلف و نقض مقررات، ضمن توقیف یک ماهه خودرو، جریمه پانصد هزار تومانی را جهت رانندگان متخلف اعمال خواهد کرد.

هاشمی‌زاده ضمن اشاره به پرهیز از هرگونه تجمع در سطح شهر و معابر عمومی شهرستان اردستان بیان کرد: در اجرای این طرح، فعالیت تمامی ایستگاه‌های صلواتی تعطیل و نورافشانی و پخش مولودی توسط اماکن دارای مجوز و به دور از تجمعات، مجاز است.

وی با بیان اینکه ترددهای ضروری منوط به اخذ برگ تردد است، تاکید کرد: همشهریان ضمن رعایت قانون منع تردد از انجام پذیرایی خیابانی خودداری کنند و کسانی که نیاز به تردد ضروری دارند نسبت به اخذ برگ تردد از فرمانداری یا بخشداری اقدام و از مسیرهای مشخص شده عبور کنند.

انتهای پیام / کد خبر32721

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار