پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده ناحیه سپاه اردستان خبر داد:

افراد نیازمند در اردستان تحت پوشش «کمک مومنانه» قرار می‌گیرند

فرمانده سپاه شهرستان اردستان گفت: سپاه اردستان آماده هرگونه همکاری با ارگان‌ها، نهادها و خیران در زمینه تحت پوشش قرار دادن افراد نیازمند در طرح کمک مومنانه است.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ مهدی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح اردستان، اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه که به‌صورت سراسری ابلاغ شده قبلا هم در اردستان این کار انجام می‌شده و طبق شناسایی نیازمندانی که بیماری کرونا آن‌ها را مجبور کرده درآمدهایشان کاهش پیدا کند و یا به‌صورت فصلی هستند که دیگر درآمدی ندارند و در امور زندگی خود مانده‌اند انجام شده است.

وی افزود: کمک‌های معیشتی با تهیه از استان اصفهان و همچنین خیران در سطح پایگاه‌های مقاومت انجام شده و به افراد متضرر از بیماری کرونا که تحت پوشش هیچ نهادی نبوده و فقط از لحاظ درآمدی خیلی در سطح پائین هستند، اهداء شده است.

فرمانده سپاه شهرستان اردستان گفت: کارگران ساختمانی و فصلی و رانندگانی که کرونا آن‌ها را در قرنطینه نگهداشته است و کار خود را از دست داده‌اند شناسایی آن‌ها انجام شده است که در حال حاضر در قالب طرح مومنانه به آن‌ها کمک خواهد شد.

وی ابراز داشت: در نظر داریم با جلساتی که انجام شده انسجامی در شهرستان اردستان صورت گیرد تا با هماهنگی با ائمه جمعه که باید آن‌ها هم ورود پیدا کنند و سپاه نیز آمده است در تمام موضوعات با دستگاه‌های متولی همکاری کند.

ابراهیمی بیان کرد: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص کمک مومنانه سپاه اردستان آماده هرگونه همکاری با ارگان‌ها، نهادها و خیران در این زمینه خواهد بود که در هر بخشی یک جلسه تا کنون برگزار شده است.

فرمانده سپاه شهرستان اردستان تصریح کرد: به‌منظور تامین معیشت نیازمندان رزمایش کمک مومنانه در اردستان آغاز شد و با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان با همکاری ائمه جمعه و جماعات و افراد ذی نفوذ که در محلات هستند و از معیشت و زندگی مردم اطلاع دارند از این طریق اطلاعات کسب می‌شود تا سبدهای کالا بصورت منسجم اهداء شود.

وی تاکید کرد: با اعلام این رزمایش می‌توانیم افراد بیشتری را تحت پوشش قرار داده و هم افراد نیازمندی که تحت پوشش‌هایی قرار نگرفته‌اند از این طرح متنعم شوند؛ خانواده زندانیان و تعدادی از اتباع که در این زمینه مشکل دارند تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.

فرمانده سپاه شهرستان اردستان با بیان اینکه سپاه در موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی تاکیداتی دارد، افزود: طبق سازماندهی قبلی که انجام شده دستورالعمل فاصله گذاری اجتماعی و قواعد و پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری که باید در اصناف انجام شود را از طریق بسیج اصناف، کارگری و اقشار پیگیری می‌کنیم تا بتوانیم آن را تقویت کنیم.

وی گفت: بسیج در موضوع غربالگری کار بسیار بزرگی را در شهرستان اردستان انجام داد و در دو مرحله تلفنی و حضوری توانست شهرستان را در استان اصفهان در جایگاه اول قرار دهد که در این طرح کل این شهرستان پوشش داده شد و آموزش‌های لازم در اختیار مردم قرار گرفت.

انتهای پیام / کد خبر32724

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار