صبح اردستان

آثار شهید مطهری مبنای فکری جمهوری اسلامی است

کدخبر: 32757
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ در ساعت ۹:۵۲ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، محمد رضا جلالی ظهر چهارشنبه در جلسه‌ای به مناسبت بزرگداشت روز معلم و گرامیداشت استاد در دانشگاه پیام نور اردستان اظهار داشت: دانشگاه پیام نور اردستان از اولین مراکزی بود که مرکز رشد و نوآوری را ایجاد کرد و می‌تواند زمینه کار آفرینی را در آینده فراهم کند.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح کشور دانشگاه پیام نور به عنوان یکی از متولیان امر آموزش در سطح کشور به شکل فضای مجازی کار خود را شروع کرد که استان اصفهان هم در این راستا فعالیت خوبی را انجام داده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با گرامیداشت یاد شهید مرتضی مطهری بیان داشت: ایشان به عنوان یک نظریه پرداز انقلاب اسلامی مطرح است و یکی از مبارزانی بود که تخصص ویژه نیز در فلسفه اسلامی داشت.

وی ابراز داشت: بعد از شهادت شهید مطهری واقعاً جای شخصیت علمی و متفکری همه جانبه همچون ایشان در کشور خالی است به نوعی که طبق بیانات حضرت امام خمینی (ره) آثار او بدون استثنا قابل استفاده است و این اهمیت شخصیت وی را می‌رساند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با بیان اینکه آثار شهید مطهری مبنای فکری جمهوری اسلامی است، گفت: ما معلمانی به واقع نمونه را داریم که با الگو گرفتن از این شهید بزرگوار رسالت آموزشی خود را به درستی ایفا کرده‌اند.

جلالی بیان داشت: استان اصفهان با شیوع بیماری کرونا در راستای حفظ سلامت دانشجویان کلاس‌های الکترونیک را راه اندازی کرد و این کار ارزنده در سطح کشور حتی در روزهای تعطیل متوقف نشده است.