پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
شهردار زواره:

پروژه اتاق پیش سرد کشتارگاه مشترک اردستان در بلاتکلیفی قرار دارد

شهردار زواره اردستان گفت: پروژه ساخت اتاق پیش سرد کشتارگاه مشترک دام شهرستان اردستان که با سلامت مردم در ارتباط بوده در بلاتکلیفی به سر می برد.

به گزارش صبح اردستان، جلال گلخنی شامگاه سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: بودجه شهرداری زواره در سال گذشته ۵۰ میلیارد ریال بوده که بیش از ۱۳۰ درصد محقق شده و این مبلغ به ۷۰ میلیارد ریال رسیده است.

وی افزود: شورای اسلامی شهر زواره ضمن مشارکت در تمامی امور شهری در مدت تصدی خود برای شهرداری و مردم نقش بسزایی را داشته است.

شهردار زواره گفت: بودجه سال ۹۹ این شهرداری شش میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده که بخشی از آن مربوط به بخش عمران خواهد بود.

وی ابراز داشت: شهرداری زواره با مصوباتی که از شورای اسلامی دریافت خواهد کرد تخفیف‌های خوبی را در زمان عید فطر برای مردم شهر زواره اعمال خواهد کرد.

بلوار سردار سلیمانی تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد

گلخنی تاکید کرد: به منظور احداث بلوار سردار سلیمانی شهر زواره تا کنون بیش از ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که با پیگیری‌های انجام شده این پروژه تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار زواره تصریح کرد: به منظور نشاط اجتماعی شهروندان، شهرداری زواره با تمام کمبودها و بودجه‌ها توانسته به مناسبت‌های مختلف نظر مردم را تأمین کند.

وی افزود: با توجه به حساسیت‌هایی که برای بناهای فرسوده در شهر زواره وجود دارد کارگروهی تشکیل شده تا نسبت به رفع مشکلات این بناها اقدام شود.

گلخنی بیان کرد: کوچه‌هایی که در بافت‌های فرسوده شهر زواره قرار دارد با موافقت میراث فرهنگی سنگ فرش‌های آن به زودی انجام خواهد شد تا مردم برای رفت و آمد با مشکل مواجه نباشند.

قیمت زمین در شهر زواره کنترل خواهد شد

شهردار زواره افزود: طرح تفصیلی شهری زواره در حال بررسی و آماده شدن است که می‌تواند یکی از منابع درآمدزایی شهرداری باشد و بدین ترتیب قیمت زمین هم در این شهر کنترل خواهد شد.

وی گفت: با تمام توان سعی شده که قانون به طور کامل در شهرداری برای همه اجرایی شود و با اجرای طرح تفصیلی همه به شکل یکنواخت خدمات دریافت خواهند کرد.

گلخنی تصریح کرد: شهرداری زواره در خصوص ایجاد اتاق پیش سرد کشتارگاه مشترک دام شهرستان اردستان سهم خود را پرداخت کرده است اما هنوز این پروژه که با سلامت مردم در ارتباط بوده در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

شهردار زواره افزود: در سال ۹۷ بیش از ۲۷۰ تن قیر از سازمان شهرداری‌ها دریافت کردیم، اما در سال ۹۸ هیچ گونه قیری دریافت نشده و وجه قیر نیز تخصیص نیافته است و به همین منظور برای آسفالت سطح شهر با مشکلاتی روبرو هستیم.

۶ هکتار از خیابان‌های شهر زواره آسفالت خواهد شد

وی تاکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت‌هایی که شکل گرفته شاهد خبرهای خوش در خصوص آسفالت خواهیم بود که حدود شش هکتار از خیابان‌های شهر زواره آسفالت خواهد شد.

گلخنی تاکید کرد: در یک دهه گذشته هیچ گونه امکاناتی برای آتش نشانی شهر زواره تخصیص داده نشده بود که با همت شهرداری زواره و با کمک‌های خیرخواهانه یک دستگاه خودرو آتش نشانی تندرو به ناوگان آتش نشانی شهرداری زواره اضافه شد.

شهردار زواره همچنین اعلام داشت: در سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیون تومان به منظور استحکام بخشی زیر ساختها در برابر سیلاب‌ها در شهر زواره هزینه شده است.

انتهای پیام / کد خبر32805

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار