صبح اردستان

آگاهی مردم جهان، اسرائیل را به سقوط می رساند

کدخبر: 32821
اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۹ در ساعت ۷:۴۶ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در گفت و گو با صاحب نیوز؛ اظهار داشت: خداوند در قرآن صریح بیان کرده است وقتی حق بیاید باطل از بین می رود و باطل از بین رفتنی است.

وی افزود: از ابتدا و بیش از ۵۰ سال پیش حضرت امام خمینی(ره) فریاد علیه ستم اسرائیل را زمزمه کرد و کسی تصور نمی کرد این فریاد عالم گیر شود و شعار مرگ بر اسرائیل در همه جا و بین ملتهای آزاده  فرا گیر شود.

امام جمعه اردستان گفت: اسرائیل رژیمی جعلی است و در واقع سابقه ای ندارد و افرادی مهاجر از نقاط دیگری آمدند و در این نقطه منطقه ای بنام اسرائیل را تشکیل دادند.

وی ابراز داشت: اسرائیلی ها به بهانه های مختلف مردم فلسطین را از زندگانیشان بیرون کردند و روزی نیست که تاریخ شاهد جرم و جنایات این رژیم جعلی و ساختگی نباشد.

حجت الاسلام دهشیری بیان کرد: ما امروز شاهد هستیم که بیشترین جرم از سوی اسرائیل به مردم فلسطین وارد شده و آنها را آواره کرده است و خانواده ها را از هم جدا کرده اند و در اردوگاه ها زندگی می کنند.

امام جمعه اردستان تأکید کرد: فلسطینی ها از چند نسل پیش آواره هستند و تمام این جنایت متوجه اسرائیل است که با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۲۵ سال آینده اسرائیلی وجود نخواهد شد که چند سالی از آن گذشته و شاهد آن روز خواهیم بود و طناب ظلم آنها در حال پاره شدن است.

وی تصریح کرد: اسرائیل با زورگویی هر روز به جنایات خود می افزاید و به نقاط مختلف فلسطین که باقی مانده نظر دارد تا آن را به خود اختصاص دهد و این فعالیت ها او را به سراشیبی سقوط خواهد رساند.

حجت الاسلام دهشیری افزود: آگاهی همه مردم جهان و اتحاد مردم خود فلسطین، اسرائیل را به سقوط خواهد رساند چون کسی ظلم را نمی پذیرد و به جز هم پیمانان آنها که از زورشان می ترسند.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه با بیدار شدن ملت ها اسرائیل به سقوط نزدیک خواهد شد افزود: هر چند مراسم روز قدس امسال برگزار نخواهد شد، اما آگاهی مردم آزاده، اسرائیل را به سراشیبی سقوط رهنمون خواهد کرد.