صبح اردستان

راه‌اندازی واحدهای راکد اردستان ۱۰۰۰ شغل ایجاد می‌کند

کدخبر: 32868
خرداد ۱۸, ۱۳۹۹ در ساعت ۷:۲۰ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، حجت‌الاسلام سید صادق طباطبایی‌نژاد در گفت‌و گو با صبح اردستان، اظهار داشت: در دوره قبلی نمایندگی دهم مجلس شورای اسلامی بیش از ۶۰۰ نفر اشتغال برای جوانان در کارخانه‌ها و همچنین شرکت کال سنتر شهرستان اردستان فراهم شد.

وی ضمن اشاره به اشتغالزایی برای بیش از یک هزار نفر در سال جاری افزود: با احداث و تکمیل و احیای کارخانه‌های در حال ساخت شهرستان اردستان همچون چینی گستر، فاستونی و یاتاقان در سال جاری بیش از یک هزار نفر به جمعیت اشتغال کار شهرستان اردستان اضافه خواهد شد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جدید پیگیر هستیم تا با برطرف شدن موانعی که بر سر راه شرکت‌ها و کارخانجات موجود شهرستان اردستان است شاهد تکمیل شدن و راه‌اندازی این مجموعه‌ها باشیم و موتور محرکه اشتغال را در سال جهش تولید به حرکت درآوریم.

وی ابراز داشت: راه‌اندازی مجدد کارخانه فاستونی که جدیدا واگذار شده ۱۵ نفر اشتغال ایجاد کرده و کارخانه یاتاق هم در حال جذب و پذیرش ۱۵ نفر کارگر است و کارخانه موتور نیز که تعدیل نیرو داشت با مذاکراتی که انجام شده بزودی نیروهای خود را پذیرش خواهد کرد تا بتوانیم قدم مثبتی در حوزه اشتغال در سال جدید در شهرستان اردستان داشته باشیم.

طباطبایی‌نژاد بیان کرد: شرکت کال سنتر در اردستان نیز با ارزیابی‌ها و تحقیقاتی که انجام می‌دهد سعی دارد تا نیروهای کیفی و با پتانسیل بالا را جذب کند که اخیرا این کار نیز انجام شده و تعدادی از نیروهای آن تمدید قراردادهای آنان انجام شده است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امید است با همکاری مسئولان شهرستان اردستان همچون فرماندار بتوانیم در مسیر شعار سال که جهش تولید نام گرفته با راه‌اندازی کارخانه‌هایی که هدف‌گذاری کرده‌ایم بتوانیم قدم مثبتی را در جهت اشتغال شهرستان اردستان برداریم.