جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان:

محور اردستان – اصفهان تا شهریور زیر بار ترافیک می‌رود

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان گفت: ۱۷ کیلومتر از باقیمانده پروژه جاده اردستان به اصفهان که هم‌اکنون در حال اجرا است طبق پیش بینی‌مجری طرح تا شهریور ۹۹ زیر بار ترافیک می رود.

به گزارش صبح اردستان، مجتبی پورشفیع در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردستان، ضمن اشاره به فعالیت عمرانی پروژه محور اردستان به اصفهان اظهار داشت: تنها پروژه فعال راه‌سازی شهرستان اردستان کیلومتر۲۳ تا ۴۰ جاده اردستان به اصفهان است که در چهار نقطه عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

وی ضمن اشاره به میزان پیشرفت کار در زمینه‌های مختلف افزود: زیر سازی این پروژه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اجرای پایه‌ای کار ۸۰ درصد پیشرفت دارد و خاک‌ریزی طرح بالای ۹۰ درصد انجام شده که تا یک ماه آینده برای اتمام خاکریزی پیش‌بینی شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان با بیان اینکه این پروژه تا نیمه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ۱۷ کیلومتر از باقیمانده پروژه جاده اردستان به اصفهان که هم اکنون در حال اجرا است و طبق پیش‌بینی مجری طرح تا شهریور ۹۹ زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی از آغاز تست نهایی و پایه خبر داد و ابراز داشت: با اجرای تست پایه‌ای وتست‌های نهایی که انجام می‌شود این طرح برای اجرای آسفالت تصمیم‌گیری می‌شود که با پیگیری‌های انجام شده توسط معاونت راهداری حمل و نقل جاده‌ای در چند روز آینده قیر مورد نیاز تحویل پیمانکار طرح خواهد شد.

پورشفیع بیان کرد: طبق آخرین برنامه‌ریزی و زمانبندی اعلام شده قرار است تا این طرح در شهریور زیر بار ترافیکی برود اما تنها مشکل موضوع بودجه طرح است که با پیگیری‌های انجام شده این مشکل هم برطرف خواهد شد و با بهره برداری از این مقدار جاده شش کیلومتر و ۵۰۰ متر طول مسیر کاهش پیدا می کند.

ردیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان با بیان اینکه با بهره‌برداری از محور اردستان به اصفهان نقاط حادثه‌خیز نیز اصلاح می‌شود، تاکید کرد: سه نقطه پر حادثه و تصادف‌خیز و پنج قوس با شعاع کمتر از ۶۵۰ که از قوس‌های خطرناک است حذف می‌شود.

وی تصریح کرد: با بهره‌بردار این طرح پیچ خطرناک «s» شکل روستای دیزیلو حذف می‌شود و این قسمت طرح که از سال ۹۶ آغاز شده و برآورد شده بود که با ۲۵۰ میلیارد ریال به پایان برسد با افزایش قیمت‌ها و مصالح همچون قیر نزدیک به ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

انتهای پیام / کد خبر32885

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار