صبح اردستان

اصناف در فروش اجناس انصاف را رعایت کنند

کدخبر: 32924
خرداد ۳۰, ۱۳۹۹ در ساعت ۳:۲۶ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اردستان ضمن تاکید بر تحکیم بنیان خانواده با توجه به ملاک‌ها و معیارهای آن اظهار داشت: یکی از زیر بناهای تحکیم خانواده معاد است که همه باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

وی ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت افزود: با توجه به ولادت حضرت معصومه(س) دختران ما لازم است در تمامی لحظات زندگی به این بانو توسل کرده و راه و منش او را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

امام جمعه شهرستان اردستان ضمن اشاره به تلاش شبانه‌روزی دشمن در تضعیف بنیان خانواده در جوامع به ویژه جامعه اسلامی گفت: دشمنان همیشه در صدد هستند تا بنیان خانواده‌ها را سست و آن را از درون نابود کنند و بر همین اساس خانواده‌ها باید در این زمینه هوشیار باشند.

وی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه ابراز داشت: هفته قوه قضائیه بهترین فرصت است تا به کسانی که می‌خواهند این نهاد را ضعیف جلوه دهند هشدار دهیم که باید در برابر قانون تسلیم باشند و از خلاف‌هایی که انجام می دهند، دست بردارند در غیر این صورت مطابق قانون با آنان برخورد می‌شود.

دهشیری ضمن اشاره به سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر و مبارزه بی‌وقفه ماموران نیروی انتظامی و سایر نهادهای نظامی و امنیتی با این بلای خانمان‌سوز بیان کرد: روز جهانی مبارزه با مواد مخدر فقط توسط ایران پیگیری می‌شود و نیروی انتظامی همراه نیروهای امنیتی عمده آن را کشف می‌کنند و تا کنون بیش از سه هزار شهید در این راه تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

امام جمعه شهرستان اردستان ضمن تاکید بر توجه هرچه بیشتر والدین بر فرزندان خود تاکید کرد: خانواده‌ها مواظبت کنند تا فرزندانشان آلوده به مواد مخدر نشود و با تربیت درست، چمران‌ها و سلیمانی‌ها را تربیت کنند و برای این مرز و بوم افتخارآفرینی کنند.

دهشیری با بیان اینکه این نظام به پشتوانه شهدا و جانبازان همچنان استوار خواهد ماند و همچنان پشتیبان مستضعفان و دشمن ستمگران است، افزود: افرادی که با وجود بیماری کرونا سنگر نمازجمعه را گرم نگه داشته‌اند مورد تقدیر هستند و باید با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی شاهد ریشه‌کن شدن آن باشیم.

امام جمعه شهرستان اردستان ضمن اشاره به افزایش قیمت اجناس بیان کرد: با بالا رفتن دلار قیمت اجناس نیز افزایش داشته است و بر همین اساس لازم است تا مسئولان برای رعایت حال مردم و متدین در جهت کنترل بازار، ایجاد ثبات و مبارزه با سودجویان راه چاره‌ای بیندیشند.

وی ضمن تاکید بر رعایت انصاف توسط اصناف مختلف افزود: اصناف در شهرستان اردستان لازم است جانب انصاف را رعایت کنند و مردم نیز از کسانی خرید کنند که انصاف را بیشتر رعایت می‌کنند و رسانه‌ها می‌توانند با بازتاب جلوی این گرانی‌ها را بگیرند.