جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردستان:

توهین در صدر پرونده های دادستانی اردستان قرار دارد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردستان گفت: بیشترین حجم پرونده های ورودی به دادستانی شهرستان اردستان در خصوص توهین است.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا کربلایی ظهر دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: بیشترین حجم پرونده‌های ورودی به دادستانی شهرستان اردستان در خصوص توهین است که رتبه اول را در طول پنج سال گذشته به خود اختصاص داده است.

وی افزود: سرقت‌ها دومین آمار جرایم را در شهرستان اردستان به خود اختصاص داده که بیشتر سرقت احشام بوده و سارقان آن غیر بومی و خارج از شهرستان بوده و بیشترین سرقت‌های خرد هم مربوط به افراد معتاد شهرستان است که بیش از ۹۲ درصد سرقت‌ها را به خود اختصاص داده اند.

دادستان انقلاب اسلامی شهرستان اردستان گفت: با توجه به اینکه شهرستان اردستان در کنار جاده ترانزیت قرار گرفته تصادفات ناشی از این جاده آن را در رده سوم پرونده‌های قضائی قرار داده است.

بیش از ۲۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در یکسال گذشته در اردستان کشف و ضبط شده است

وی ابراز داشت: مواد مخدر در شهرستان اردستان در رده پنجم جرایم قرار دارد و با توجه به قاچاق مواد مخدر از شهرهای جنوبی به مرکز ایران و عبور از جاده ترانزیت آمار کشفیات را در شهرستان اردستان بالا برده که در یکسال گذشته بیش از دو هزار و ۸۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

کربلایی همچنین در خصوص اجرای احکام افزود: مسدود کردن ۱۲ حلقه چاه در یک ساله گذشته که به شکل غیر مجاز حفاری شده بود در اردستان انجام شده و پنج فقره رفع تصرف زمینهای دولتی نیز انجام شده است.

انتهای پیام / کد خبر32931

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار