جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

تفاهمنامه ساخت یک هزار مسکن روستایی در اردستان امضاء می شود

فرماندار اردستان گفت:تفاهمنامه احداث یک هزار واحد مسکن روستایی برای استان اصفهان بین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور،استاندار اصفهان و رئیس کمیته امداد کشور در اردستان امضا می شود.

به گزارش صبح اردستان، حمید رضا تأملی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با دعوت نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و همچنین نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور عصر جمعه به شهرستان اردستان سفر خواهد کرد.

وی افزود: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در این سفر از پروژه‌های مهم راهسازی شهرستان همچون احداث باند دوم محور اردستان به اصفهان و همچنین باند دوم جاده اردستان به زواره بازدید خواهند داشت.

فرماندار اردستان گفت: جلسه شورای اداری شهرستان اردستان بعد از این بازدید در محل دانشگاه پیام نور اردستان برگزار می‌شود و در این جلسه تفاهمنامه احداث یک هزار واحد مسکن روستایی برای کل استان اصفهان بین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار اصفهان و رئیس کمیته امداد کشور امضا خواهد شد.

وی ابراز داشت: کلنگ زنی احداث واحد مسکن روستایی در اردستان به شکل نمادین در سایتی که به همین منظور در کنار مسکن مهر در نظر گرفته شده است توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و استاندار انجام خواهد شد.

تأملی بیان داشت: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان سخنران ویژه مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر و نماینده شهید اردستان بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع اردستان سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام / کد خبر32957

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار