صبح اردستان

شهرداری و دهیاریها برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند

کدخبر: 32983
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ در ساعت ۸:۰۷ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: دشمنان با ابزار مختلفی همچون رسانه‌ها در صدد سست کردن بنیان خانواده‌ها هستند که باید با بازگشت به الگو قرار دادن سبک زندگی قرآنی و عمل به فرامین اهل بیت نقشه دشمنان در ارتباط با بنیان خانواده را در در هم بشکنیم.

وی با بیان اینکه همه در برابر ترویج فرامین اهل بیت (ع) همچون سبک زندگی دینی اسلامی کوتاهی کرده‌ایم، افزود: لازم است برای رستگاری فرزندان و نسل جوان حتماً باید آنها را با مبانی و اندیشه ناب ائمه اطهار (ع) آشنا کنیم.

امام جمعه اردستان ابراز داشت: خانواده‌ها باید با اصلاح نوع زندگی و همچنین ترویج سبک زندگی ائمه نسبت به تربیت فرزندان خود اهتمام ویژه ای را داشته باشند.

مبارزه با فساد وظیفه همه است

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به هفته قوه قضائیه بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با سخنان خود در خصوص این هفته راهکارهای مقابله با فساد را تشریح کردند و باید بدانیم که وظیفه تک تک مسئولان و آحاد مردم است تا با این پدیده شوم مقابله کنند.

امام جمعه اردستان تاکید کرد: در سفر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در هفته گذشته به استان اصفهان و از جمله اردستان شاهد کلنگ زنی ساخت خانه برای محرومان بودیم؛ از مسئولان متولی می‌خواهیم تا به قول‌های داده شده در وقت مقرر پایبند بمانند.

وی با اشاره به روز شهرداری و دهیاری‌ها گفت: شهرداران و دهیاران به این واقعیت برسند که هر چند وضعیت اقتصادی کشور خوب نیست اما انتظارات مردم از آنها زیاد است و باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

حجت الاسلام دهشیری افزود: ثبت نام در حوزه‌های علمیه خواهر و برادر آغاز شده و از خانواده‌های اردستانی می‌خواهیم که برای باقی الصالحات خود یکی از فرزندان را برای ثبت نام در این حوزه‌ها تشویق کنند.