پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در راستای افزایش اشتغال در اردستان الزامی است

فرماندار اردستان ضمن تاکید بر لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در منطقه گفت: هشت واحد صنعتی در اردستان به بهره‌برداری می‌رسد و افتتاح این واحدها می‌تواند نقش بسزایی در ایجاد اشتغال داشته باشد.

به گزارش صبح اردستان، حمیدرضا تاملی در حاشیه بازدید از طرح‌های نیمه تمام واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان اردستان در شهرک صنعتی اردستان و زواره در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، از اردستان اظهار داشت: پروژه‌ها پیشرفت خوبی دارند و با امید برخدا تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در آینده‌ای نزدیک با اتمام پروژه‌های در حال اجرا تحول بزرگی در شهرستان اردستان ایجاد کنیم.

وی افزود:  با توجه به اینکه امسال در شهرستان اردستان به نام سال طلایی اشتغال نامگذاری شده، تا پایان سال جاری حدود هشت واحد صنعتی و تولیدی به بهره‌برداری می‌رسد که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها بیش از یک هزار نفر اشتغال جدید در شهرستان اردستان ایجاد می‌شود.

فرماندار اردستان گفت: تکمیل پروژه‌ها و بهره‌برداری از آن‌ها رضایت شهروندان را در برخواهد داشت و امیدواریم مجموعه شهرستان اردستان به سمت و سویی حرکت کند که این رضایت به حداکثر ارتقاء یابد و شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این منطقه باشیم.

تاملی ضمن اشاره به اجرای جشنواره خدمت ۱۴۰۰ در شهرستان اردستان بیان کرد: موضوع مدیریت جهادی هوشمند در شهرستان اردستان با اجرای جشنواره و سند چشم انداز ۱۴۰۰ می‌تواند در توسعه بیشتر شهرستان نقش داشته باشد و هم در راه‌اندازی پروژه‌ها می‌تواند نقش خوبی را ایفا کند.

وی ضمن تاکید بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان اردستان تاکید کرد: موضوع‌های مختلفی در سند چشم‌انداز شهرستان اردستان گنجانده شده تا در صورت اجرای دقیق طرح‌های نیمه تمام و مطالبات مردم به نتیجه خواهد رسید و موضوع اشتغال نیز برطرف خواهد شد.

فرماندار شهرستان اردستان تصریح کرد: حال که شهرستان اردستان سال ۹۹ را سال طلایی کار و اشتغال شهرستان قرار داده، لزوم توجه همه مسئولان را می‌طلبد تا با یک جهش  مضاعف نسبت به گذشته در خصوص ایجاد اشتغال و به بار نشستن ثمرات همه زحمتکشان این عرصه شاهد اردستان بدون بیکار باشیم.

انتهای پیام / کد خبر32990

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار