جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

کارخانه تولیدی پارچه فاستونی در اردستان راه‌اندازی شد

فرماندار شهرستان اردستان از راه‌اندازی آزمایشی کارخانه پارچه فاستونی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این مرحله ۳۵ نفر مشغول به کار شدند.

به گزارش صبح اردستان، حمیدرضا تاملی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: باید تصمیم بگیریم بیماری کرونا را با رفتار خود سرنگون و از بین ببریم و به همین منظور تخلف اداری ادارات در خصوص عدم رعایت مسائل بهداشتی پیگیری خواهد شد.

فرماندار شهرستان اردستان درباره تقسیمات کشوری مربوط به شهرستان اردستان افزود: با توجه به اینکه طرح تقسیمات کشوری در اردستان دارای یک سری مشکلات سیاسی و قانونی است با پیگیری‌های انجام شده نقشه اصلاحیه آماده شده که در آن موارد قانونی همچون منافع شهرستان، نقاط مختلف شهرستان و رضایتمندی مردم در استفاده از امکانات دیده شده است.

وی ابراز داشت: فرآیند تغییرات در دستگاه‌های دولتی دائمی و پایدار است و عملکردها  با خصوصیات خود در حال بررسی است که به همین منظور ۱۰ دستگاه در برنامه تغییر مسئولان قرار دارد تا در صورت وجود شخصی با خصوصیات بهتر این تغییرات انجام شود.

تاملی ضمن اشاره به تحقق مطالبات فرمانداری شهرستان اردستان از روسای ادارات بیان کرد: فرمانداری شهرستان اردستان یک سری مطالباتی از ادارات دارد و مجموع این ارزیابی‌ها و مطالبات و عملکردها که از ادارات به دست می رسد بررسی می‌شود.

فرماندار اردستان با بیان اینکه اعتراض خود را در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری اعلام می‌کنیم، تاکید کرد: رونمایی از قنات دو طبقه جهانی اردستان تاکنون انجام نشده و مسئولی را که هم برای آن و بافت تاریخی زواره قرار داده‌اند ما هنوز رویت نکرده‌ایم.

وی تصریح کرد: تا یک رویکردی اساسی در اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان انجام نشود نمی‌توانیم پاسخگوی ظرفیت‌ها و مطالبات مردم در شهرستان اردستان باشیم هر چند در سال‌های اخیر فعالیت‌های خوبی انجام شده که حمایتی از سمت و سوی استان اصفهان انجام نشده است.

تاملی افزود: با توجه به ملاقات‌هایی که با وزیر میراث و همچنین نوسازی مدارس در تهران انجام شده است و مکاتباتی هم انجام شده خبرهای خوشی را در آینده برای مجموعه میراث فرهنگی و همچنین بازسازی مدارس فرسوده در اردستان خواهیم داشت.

فرماندار اردستان با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰ باب مدرسه بالای ۵۰ سال ساخت در اردستان وجود دارد بیان کرد: با توافقی که با نوسازی مدارس کشور انجام شده در صورتی که خیری نسبت به ساخت یا بازسازی این مدارس اقدام کند نیمی از هزینه هم توسط نوسازی مدارس تقبل می‌شود و مجموعه بنام خیر تابلو زده خواهد شد.

وی از راه‌اندازی کارخانه فاستونی اردستان خبر داد و تاکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده توسط مجموعه شهرستان اردستان بالاخره کارخانه فاستونی اردستان بعد از سال‌ها تعطیلی با مدیرعامل و سرمایه‌گذار جدید راه‌اندازی آزمایشی آن آغاز شد و ۳۵ نفر در این کارخانه مشغول بکار خواهند شد.

انتهای پیام / کد خبر33028

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار