جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

نقشه‌های آمریکا در برابر ملت انقلابی ایران محکوم به شکست است

امام جمعه اردستان با اشاره به شکست نقشه اخیر آمریکا برای راهزنی هوایی هواپیمای ایران گفت: آمریکایی‌ها یقین بدانند که هر نوع نقشه آنها در در برابر ملت انقلابی ایران محکوم…

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان ضمن گرامی داشت پنجم مرداد روز نماز جمعه اظهار داشت: اتفاقات و حوادثی در ماه ذی‌الحجه رخ داده است که بعضی از آنها همچون حوادث سال ۶۶ در عربستان برای حجاج ایرانی حزن‌انگیز است.

وی افزود: کفر و نفاق موجب خاموش شدن چراغ ایمان در دل بعضی افراد می‌شود که راه شیطان را در پیش گرفته‌اند و اطاعت از خداوند موجب می‌شود انسان تا مرز بندگی بالا برود.

امام جمعه اردستان گفت: مردم برای کمک به فقرا با توجه به در پیش بودن عید قربان با کمیته امداد حضرت امام هماهنگی کنند تا نذورات با یک ساز و برگ درست به دست اهلش برسد.

۹۰ نماز جمعه در استان اصفهان اقامه می‌شود

وی با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور بعد از انقلاب اسلامی افزود: نماز جمعه که سال‌ها متروک شده بود توسط حضرت امام خمینی (ره) زنده شد و در حال حاضر ۹۰۰ نماز جمعه در کشور برگزار می‌شود که ۹۰ مورد آن در استان اصفهان اقامه می‌شود.

حجت الاسلام دهشیری بیان داشت: شهرستان اردستان افتخار دارد تا در اولین هفته بعد از تهران نماز جمعه را در شهر اردستان اقامه کند و این یکی از الطاف خداوندی است که شامل مردم شهرستان اردستان شده است.

امام جمعه اردستان تاکید کرد: محل نماز جمعه می‌تواند محل رفع مشکلات مردم باشد که با همدلی تمام مسئولان بتوانیم وظایفمان را درست و به خوبی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: بعد از سال ۱۳۶۷ که قطعنامه ۵۹۸ توسط ایران پذیرفته شد دشمنان و منافقان آن را نشان از ضعف ایران دانستند و در همان اوایل اعلام کردند در ۳۳ ساعت ایران را به محاصره در خواهند آورد که با طراحی عملیات مرصاد توسط سردار شهید صیاد شیرازی این عملیات آنها با شکست مواجه شد.

حجت الاسلام دهشیری در خصوص توافق ۲۵ ساله با چین افزود: این پیمان همه را به تکاپو واداشته و دلیل پس لرزه‌های آن معلوم است؛ اگر با مهندسی سیاسی و اقتصادی این قرارداد زودتر شکل می‌گرفت شاهد برداشته شدن موانع و تحریم‌ها در کشور بودیم.

فعال شدن کارخانه فاستونی اردستان بعد از سال‌ها راکد بودن

امام جمعه اردستان بیان داشت: با تمام مشکلات موجود در سطح کشور و استان اصفهان اما شاهد هستیم که توسط مسئولان شهرستان پیگیری‌هایی خوبی را شاهد بوده‌ایم از جمله اینکه کارخانه فاستونی اردستان بعد از سال‌ها راکد ماندن بالاخره راه اندازی آزمایشی آن آغاز شد و همچنین بیش از ۷۰ میلیارد ریال بودجه هم برای بازسازی قنوات شهرستان اردستان اختصاص یافت.

وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها بعد از راهزنی دریایی و زمینی که بهره‌ای نبردند دیشب دست به راهزنی هوایی زدند و قصد داشتند هواپیمای مسافربری ایران را بربایند یا با مشکل مواجه کنند تا کشور ثالثی آن را به اشتباه بزند که این نقشه آنها هم با شکست مواجه شد و یقین بدانند هر نوع نقشه آنها در در برابر ملت انقلابی ایران همواره محکوم به شکست است.

انتهای پیام / کد خبر33031

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار