جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

ائمه جمعه در راستای آرام بخشی مردم فعالیت کنند

فرماندار اردستان گفت: ائمه جمعه باید در جهت آرام بخشی مردم فعالیت داشته باشند.

به گزارش صبح اردستان، حمید رضا تأملی بعدازظهر پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اردستان ضمن تبریک پنجم مرداد روز نمازجمعه اظهار داشت: در مسیر حرکت به سمت توسعه شهرستان اردستان اقدامات خوبی در بخش‌های مختلف انجام شده است و در حال انجام است و در هر بخشی با یک سرعت متفاوتی به سمت اهدافی که طراحی شده در حرکت هستیم.

وی افزود: تصور ما این است که تحقق اهداف توسعه جز با مشارکت جدی آحاد مردم که در قالب دو مقوله بایستی شکل بگیرد که یکی نسخه توسعه و پذیرش آن و دیگر اقدامات عملی که این آحاد مردم بایستی در مسیری که تعریف شده همگام مسئولان قدم بردارند.

فرماندار اردستان گفت: بدنه جامعه باید یک مسئولیت و هدفی را در جامعه پیگیری کند و پیشنهاد می‌کنم تا از ظرفیت خطبه‌های نمازجمعه در این راستا استفاده شود.

برای رفع مشکلات مردم مکلف به حرکت هستیم

تأملی بیان کرد: مکلف هستیم تا برای رفع مشکلات همه باید حرکت کنیم و حق توقف نداریم و در حوزه استحفاظی شهرستان می‌خواهیم کار کنیم و ائمه جمعه باید در جهت آرام بخشی مردم فعالیت داشته باشند.

وی تاکید کرد: با توجه به موضوع دو انتخاب پیش رو یک پتانسیلی است که از این ظرفیت استفاده و در جهت حل مشکلات مردم استفاده کنیم و مردم حق دارند که از مشکلات شهرستان اطلاع داشته باشند و با یک تغییر رئیس اداره یک تحول در آن اداره انجام نخواهد شد. چرا که مشکلات کشور مختص یک فرد نیست.

فرماندار اردستان تصریح کرد: بعضی از مشکلات در خود قانون است که مردم تحمل آن را ندارند و باید مردم را با آن همراه کنیم و تاکید کنیم که همراهی مردم را نیاز داریم و نیاز به تغییر در روش داریم.

هسته‌ها و کانون‌های محله محور در شهرستان اردستان تشکیل می‌شود

تأملی افزود: با توجه به تجربه‌ای که در موضوع کرونا به دست آوردیم سعی داریم در قالب طرحی هسته‌ها و کانون‌های محله محور را در شهرهای شهرستان در جهت اجتماعی کردن فرآیند توسعه در نقاط مختلف شهرستان و در دور افتاده‌ترین نقاط شهری بتوانیم اجرا کنیم.

وی بیان کرد: قصد داریم حلقه خدمت رسانی را تا درب منازل مردم توسعه بدهیم و تک تک آحاد مردم می‌توانند از این هسته‌ها بهره مند شوند و در نهایت منجر به یک مشارکت اجتماعی در شهرستان اردستان خواهد شد.

انتهای پیام / کد خبر33034

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار