جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردستان:

خبرنگاران نباید تحت تاثیر صاحبان زر و زور قرار بگیرند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردستان با بیان اینکه خبرنگاران نباید تحت تاثیر صاحبان زر و زور قرار بگیرند، گفت: خبرنگاران رسالتی بزرگ در مبارزه با تحریف دارند.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام محمدحسین مسعودیان در گفت‌وگویی،  ضمن اشاره به گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، اظهار داشت: شهادت خبرنگار شهید صارمی که در مزار شریف افغانستان به دست طالبان انجام شد یادآور این روز است تا از خبرنگاران عرصه خبر یادی کنیم و نباید به سادگی از کنار آن گذشت.

وی افزود: تمام کارها امروزه با خبررسانی در دنیا به سرانجام می‌رسد و دشمنان از طریق رسانه و خبرنگارانی که در اختیار دارند کارها و جنایات خود را توجیح می‌کنند و با قول‌های رسانه‌ای که در اختیار دارند جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند و تازه طلبکار نیز هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردستان با بیان اینکه خبرنگاران مسائل را همانگونه که است باید بیان کنند گفت: عده‌ای آن را تحریف می‌کنند و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان داشتند نباید بگذاریم خط تحریف شکست بخورد زیرا خط تحریم هم شکست خواهد خورد که این کار نیازمند خبرنگارانی نترس، انقلابی و حق گو است که می‌توانند مشت محکمی را به صورت یاوه گویان بزنند.

وی ابراز داشت: در رابطه با روز خبرنگار باید توجه داشت که تجلیل از خبرنگار و گرامیداشت روز خبرنگار در واقع تجلیل از اندیشه، فکر، قلم و بزرگداشت صداقت، پاکی و حق گویی است و خبرنگار با قلم و صدای خود و ابزارهایی که در اختیار دارد بکوشد تا حقایق را به گوش مردم و جوامع برساند.

حجت الاسلام مسعودیان بیان کرد: امروز ما به شدت نیازمند خبرنگارانی هستیم که مومن، صادق بوده و حقایق را بیان کنند و با رسالتی بزرگ که این طلایه‌داران مبارزه با تحریف دارند می‌توانند از تحریف منافقان جلوگیری کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردستان تاکید کرد: دشمن کار بزرگی که امروزه انجام می‌دهد این است که مسائل را برای مردم وارونه جلوه می‌دهد و در این شرایط رسالت مبارزه با آن بر عهده خبرنگاران است که با آن مقابله کنند و باید اذعان کرد که در زمینه خبرنگاران اصیل و انقلابی که این رسالت مهم را به انجام برسانند کمبود داریم.

وی تصریح کرد: خبرنگاران نباید تحت تاثیر صاحبان زر و زور قرار بگیرند در حالی که نیاز جامعه بشری دنیا خبرنگارانی خوب و حق گو است تا حقایق را بگویند و بتوانند پرده نفاق را از چهره کریه و زشت دشمن و استکبار بردارند.

مسعودیان افزود: متاسفانه دشمنان از ابزار رسانه و خبرنگاران قلم به مزد استفاده می‌کنند و برای وارونه جلوه دادن حقایق و تحریف آن در خارج و توسط ایادی در داخل استفاده می‌کنند و این‌ها بشریت را به قهقرا سوق می‌دهند و بزرگترین جنایات را این‌ها مرتکب می‌شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردستان بیان کرد: موضوع تحرکات در یمن، سوریه، عراق و افغانستان را آنگونه که باشد بیان نمی‌کنند و اگر حقایق در دنیا درست بیان شود کاخ ظلم ستمگران توسط مردم فرو خواهد ریخت همانطور که امروز این پرده‌های نفاق در آمریکا کنار می‌رود و مردم متوجه موضوعات شده‌اند و این رسالت خبرنگار است.

انتهای پیام / کد خبر33037

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار