صبح اردستان

مسئولان برای گرانی چاره‌اندیشی کنند

کدخبر: 33051
شهریور ۲۸, ۱۳۹۹ در ساعت ۵:۲۲ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: امانتداری و راستگویی یکی از وظایف شیعه است که به آن به صورت عملی اقدام می کند؛ با شروع ماه صفر ورود اسرای کربلا به شام شروع می‌شود شامی که چندین سال بر منابر آن ائمه را لعن می‌کردند و بر آن‌ها بسیار سخت گذشت که با خطبه‌های حضرت زینب توانستند کاخ یزید را ویران کند.

امام جمعه اردستان ضمن اشاره به ولادت امام محمد باقر(ع) ذر ماه صفر و لزوم ابراز ارادت به پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی گفت: سوم ماه صفر ولادت امام محمد باقر است که انشالله بتوانیم وظیفه خود را با رعایت مسائل بهداشتی انجام دهیم.

وی ابراز داشت: در چهلمین سال جنگ عراق بر علیه ایران هستیم که تاریخ ثابت کرد که صدام متجاوز بود که یک هزار میلیارد دلار فقط به ایران خسارت زد؛ دشمن و همپیمانانش در جهنم هستند و ایران همچنان پاپرجا ست که این افتخار از آن مردم، بسیج و نیروهای مسلح است.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس تمامی کشورهای جهان برای سقوط ایران اسلامی دست به دست یکدیگر داده بودند، تاکید کرد: همه کشورهای حاشیه خلیج فارس و غربی ها به صدام کمک کردند تا جمهوری اسلامی را ساقط کنند اما این آرزو را به گور بردند.

وی ضمن اشاره به در پیش بودن انتخابت ریاست جمهوری آمریکا در روزهای آینده تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و ایران که در پیش است آن‌ها نقشه‌هایی در پیش دارند که موضوع امنیت، معیشت، سلامت و وحدت را در دستور کار دارد تا آن را متزلزل کنند.

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به رزمایش برگزار شده توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفته گذشته گفت: هدف از رزمایش این بود که کشورهای منطقه ای که زلف خود را با زلف اسرائیل گره زده‌اند بدانند که اگر خطایی از آنان سر بزند حسابشان با ماست.

امام جمعه شهرستان اردستان ضمن تاکید بر خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن به واسطه استکبار جهانی و صهیونیسم افزود: ترامپ و نتانیاهو و بن سلمان سه نفری هستند که در قالب مثلت شوم هدف‌هایی را دنبال می‌کنند که باید با هوشیاری فتنه‌های آن‌ها را در نطفه خفه کرد.

وی ضمن اشاره به گرانی‌های افسار گسیخته در کشور و منطقه اردستان بیان کرد: گرانی‌ها نتایج بی‌کفایتی و عدم نظارت افرادی است که مسئولیت دارند هرچند بخشی از آن هم به تحریم‌ها ربط دارد و بر همین اساس مسئولان چاره‌ای بیاندیشند تا فکری به گرانی‎های اخیر شود.

امام جمعه شهرستان اردستان با اشاره به شایعاتی مبنی بر جابجایی مسئولان این شهرستان تصریح کرد: مسئولی که خوب است باید کار کند و از افرادی که شایعه می‌کنند می‌خواهیم دست از این اعمال بردارند تا هرکس که لیاقت دارد برای مردم کار کند و به مردم خدمت‌رسانی کند.