پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان:

۱۴ واحد صنفی در اردستان پلمب شدند/صدور اخطار کتبی به ۳۵ صنف متخلف

رئیس شبکه بهداشت و درمان اردستان ضمن اشاره به صدور اخطار کتبی به ۳۵ صنف متخلف گفت: ۱۴ واحد صنفی در اردستان پلمب شدند.

به گزارش صبح اردستان، حسن ذبیحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردستان ، اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی در استان اصفهان مبنی بر اینکه اصناف گروه دو، سه و چهار باید از ساعت شش بعد از ظهر تعطیل باشند در شهرستان اردستان هم برای گروه‌های  ذکر شده چهار روز تعطیلی منظور و اجرا شد.

وی افزود: این دسته از گروه‌های صنفی می‌توانند از امروز به فعالیت خود ادامه داده و تا ساعت ۱۸ بعدازظهر به فعالیت خود ادامه دهند و پس از آن طبق مصوبه ستاد کرونا استان مشاغل غیرضروری شامل گروه شغلی دو، سه و چهار می‌بایست کار خود را تعطیل کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: به همین منظور تیم نظارت اداره صمت، بهداشت، اصناف و تعزیرات از ابتدای طرح جدید محدودیت‌ها ۲۸۶ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی انجام دادند که در این بازرسی‌ها ۳۵ اخطار کتبی و ۹۰ اخطار شفاهی صادر و ۱۴ واحد صنفی پلمب شدند.

وی ضمن اشاره به فعالیت شبانه روزی گروه‌های بازرسی ابراز داشت: گروه بازرسی رعایت محدودیت‌های کرونا به صورت شبانه‌روزی در شهرستان اردستان نظارت داشت و فعالیت می‌کنند و میزان رعایت محدودیت‌های کرونا در شهرستان اردستان بیش از ۸۸ درصد بوده است.

ذبیحی بیان کرد: در طی هفته گذشته تعداد ۳۵ نفر بیمار مشکوک به کووید در بیمارستان شهید بهشتی اردستان بستری و ۹ بیمار نیز فوت کرده اند که با شناسایی این افراد مجموع بیماران کووید ۱۹ شناسایی شده در شهرستان اردستان ۹۳۲ نفر است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان تاکید کرد: خوشبختانه تاکنون ۸۰۲ نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان ترخیص شده‌اند و تا امروز دو هزار و ۷۵۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در شهرستان اردستان انجام شده است و وضعیت شهرستان اردستان از نظر شیوع بیماری کووید۱۹ همچنان بحرانی و به رنگ سیاه است.

انتهای پیام/۸۰۲/فرخی

انتهای پیام / کد خبر33082

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار