پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

۱۱۰ میلیارد ریال وام اشتغالزایی ویژه جوانان اردستانی پرداخت شد

نماینده مردم اردستان در مجلس ضمن اشاره به تخصیص ۲۰ میلیارد ریال ویژه حوزه بهداشت و درمان گفت: ۱۱۰ میلیارد ریال وام اشتغالزایی ویژه جوانان اردستانی پرداخت شد.

به گزارش صبح اردستان، حجت‌الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد شامگاه سه شنبه در نشست خبری اظهار داشت:  شهرستان اردستان شهری است که نخبگانی همچون شهید مدرس و فخری‌زاده را در دامن خود پرورانده و خدمت به همچنین مردمی موجب افتخار است.

وی همچنین در خصوص پرداختن به موضوعات فرهنگی و اهتمام ویژه به این بخش افزود: با پیگیری‌های انجام شده مبلغ پنج میلیارد ریال هزینه به منظور راه‌اندازی سینمای سیار در شهرستان اردستان تحویل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شده است.

 نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع ارائه گزارش فصل دوم جشنواره خدمت ۱۴۰۰ شهرستان اردستان با حضور ادارات شهرستان اردستان که عمده پروژه‌های عمرانی شهرستان درون این دستگاه‌ها پیگیری می‌شود با گزارش توسط مدیران ادارات و پیگیری از مسئولان کشوری و استانی مربوطه  انجام شد.

وی ابراز داشت: با پیگیری‌های انجام شده از سفر آقای نوبخت به شهرستان اردستان ۱۱ کیلومتر جاده اصفهان به اردستان در دو باند به مرحله بهره‌برداری رسید و حدود پنج کیلومتر باقی مانده نیز برای آن شش میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که به زودی عملیات آن آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد همچنین در خصوص پروژه راه اردستان به زواره افزود: محور اردستان به زواره که عملیات اجرایی آن خیلی وقت متوقف شده بود مبلغ ۵۰ میلیارد ریال هم برای آن پروژه اختصاص داده شده که در این راستا مبلغ ۵۰ میلیارد ریال هم برای راه‌های روستایی شهرستان اردستان در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مبلغ یک میلیارد تومان هم برای ساخت مصلای شهر اردستان گرفته شده است که با رایزنی‌هایی که صورت گرفته از بودجه عمومی این مبلغ اخذ شده است که در حساب مصلی موجود است و با برنامه‌ریزی که  انجام و با تشکیل هیئت امنای جدید کار عمرانی آن آغاز می‌شود.

وی همچنین در خصوص ساماندهی قنوات شهرستان اردستان هم تصریح کرد: با پیگیری‌های چند ساله گذشته که مبلغ ۱۵ میلیارد تومان برای این منظور درخواست شده بود مبلغ هفت میلیارد آن تصویب شده که در حال حاضر مبلغ ۳۵ میلیارد ریال آن محقق شده است.

حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد گفت: به منظور ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار با جلساتی که با بنیاد برکت برگزار شد مقرر شد تا تسهیلاتی را به افراد جویای کار پرداخت کنند که تاکنون ۷۵۰ نفر در این خصوص تشکیل پرونده داده‌اند که بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال به ۳۱۷ نفر پرداخت شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس افزود: ملاقات با رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور انجام و یک‌دستگاه خودروی مخصوص کویر برای منابع طبیعی شهرستان اردستان با تمام تجهیزات دریافت شد که بیش از دو میلیارد تومان هزینه خودرو است و توسط وزیر راه و شهرسازی هم که در گذشته از او برای مساجد مسکن مهر اردستان و زواره درخواستی انجام شده بود در این خصوص ۲۰ میلیارد ریال دریافت شد.

وی همچنین از تخصیص ۲۰ میلیارد ریال بودجه برای شبکه بهداشت و درمان خبر داد و تأکید کرد: این میزان بودجه دریافت شده برای بیمارستان شهید بهشتی و شبکه بهداشت از تهران دریافت شده است تا با توجه به شیوع ویروس کرونا در راستای بهبود شرایط به کار گرفته شود.

حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد همچنین در خصوص ورزش و جوانان هم گفت: زمین‌های چمن مصنوعی زواره و روستای کچورستاق تحویل شد و برای روشنایی و پیست چمن طبیعی شهرستان اردستان هم جلساتی برگزار شده تا بتوانیم برای پیشبرد این پروژه هم راه حلی را پیدا کنیم.

انتهای پیام / کد خبر33107

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار