پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان:

برنامه‌های دهه فجر اردستان به صورت محله‌محور انجام می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان گفت: با توجه به ویروس کرونا بحث مردمی بودن برنامه‌ها در دستور کار کارگروه‌ها است تا بتوانیم برنامه‌ها را به صورت محله محور و مسجد محور بدون اعلام قبلی انجام دهیم.

به گزارش صبح اردستان،  محمد جواد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح اردستان ، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: در طلیعه چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی ایران قرار داریم و شعار فجر انقلاب اسلامی امسال «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر چون کوه استوار» نامگذاری شده است.

وی افزود: برنامه‌هایی که امسال در دهه فجر داریم و رویکرد فعلی برنامه‌ها اجرای کامل برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طبق مصوبات ملی کرونا است و تقارن آن با ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و از طرفی میلاد حضرت امام خمینی(ره) در این راستا انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان گفت: کارگروه‌های مربوطه رنگ و بوی این ایام را با ایام ولادت و نقش زن و مادر در خانواده و همچنین در جهت تبیین نقش حضرت امام در انقلاب به عنوان بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب  اسلامی دارند.

وی ابراز داشت: تبیین گفتمان انقلاب اسلامی بر مبنای گام دوم انقلاب را  در برنامه‌ها داریم و این که امسال با محدودیت‌هایی که وجود دارد در مورد اجرای برنامه‌ها با توجه به ویروس منحوس کرونا بحث مردمی بودن برنامه‌ها در دستور کار کارگروه‌ها است تا بتوانیم برنامه‌ها را به صورت محله محور و مسجدمحور بدون اعلام قبلی انجام دهیم.

شفیعی بیان کرد: استفاده حداکثری از فضای مجازی و تبلیغات محیطی و فضاسازی توسط کارگروه‌ها انجام می‌شود و برگزاری مسابقات فرهنگی و ایجاد ایستگاه‌هایی که به همین منظور ایجاد می‌شود و پویش بزرگ ابر قهرمان ایران من هم توسط آموزش و پرورش و همکاری بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان تاکید کرد: امسال ۲۴ کارگروه را به مناسبت دهه فجر در کشور پیش‌بینی کرده‌اند که بعضی از کارگروه‌ها عملا در شهرستان‌ها کاربردی نیست اما برای شهرستان اردستان کارگروه‌هایی تایید در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: کارگروه‌های ایثارگران، بسیج و نیروهای مسلح، مدیریت شهری، کارگری و کارآفرینی، اصناف و بازاریان، روستایی و کشاورزی، فرهنگیان و دانش‌آموزی، کارگروه دانشجویی، ورزش و جوانان، حوزه و روحانیت، فرهنگی هنری، فضای مجازی، کودک و نوجوان و کمیته همیاری مردمی پیش‌بینی شده که باید دو برنامه شاخص را پیش‌بینی و اجرا کنند.

وی گفت: جا دارد که یادی هم از پیشگامان انقلاب اسلامی در شهرستان اردستان داشته باشیم که بعضی از آن‌ها در بین ما نیستند و برنامه‌های اصلی که اجرا می‌شود عبارتند از یادواره شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا، افتتاح پروژه‌های عمرانی و برنامه نورافشانی انجام می‌شود و روز ۲۲ بهمن هم رژه موتوری را به جای راهپیمایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام / کد خبر33192

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار