جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده ناحیه سپاه اردستان خبر داد:

۱۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان اردستانی توزیع شد

فرمانده ناحیه سپاه اردستان گفت: نزدیک به ۱۴ هزار بسته معیشتی در یک سال گذشته توسط ناحیه سپاه اردستان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ مهدی ابراهیمی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت دوم اردیبهشت روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: کاری که در موضوع رسانه انجام می‌شود می‌تواند نقش آفرینی در جامعه داشته باشد و باید صدای مردم بود و مطالبه‌گری کنند و کارهایی هم که انجام شده به سمع مردم رسیده شود و در راستای انقلاب اسلامی حرکت کنند و این حساسیت کاری که دارید باید به آن توجه شود.

وی افزود: با حرکت خود سعی کنید تا انقلاب اسلامی یک گام به جلو حرکت کند و اگر امروز صدای رهبر معظم انقلاب اسلامی را نشنویم بدانیم که صدای امام زمان را هم نخواهیم شنید و طبق فرمایشات ایشان باید در جامعه روشنگری و امید آفرینی کنیم تا مردم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.

فرمانده ناحیه سپاه اردستان گفت: سپاه اردستان یک ارتباط نزدیکی با رسانه دارد و وظیفه ما خدمت به مردم بوده و می‌خواهیم که فعالیت‌هایمان چشمگیر باشد و اهداف هر دوی ما یکی است و باید ارتباط هایمان بیشتر شود و بسیج باید برای مردم امنیت و آرامش به ارمغان بیاورد که در ابلاغیات و طبق سلسله مراتب این موضوعات به بسیج اعلام شده است.

وی ابراز داشت: پایگاه‌های بسیج از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است که در آن الگوهای خوبی را هم داریم که می‌تواند در تمام عرصه‌ها همچون موضوع مقابله با کرونا که یکی از پایگاه‌های اصلی مقابله با آن بسیج بوده و با اخلاص و وقت‌گذاری و آموزش‌های لازم و ایست و کنترل و ایجاد تیم‌های غربالگری و همچنین تشکیل تیم‌های قرارگاه محله محور نقش خوبی را در شهرستان اردستان داشته است.

سرهنگ ابراهیمی بیان کرد: عملکرد بسیج اردستان در قرارگاه شهید سلیمانی در شش ماهه گذشته بسیار خوب بوده و بازخورد خوبی در کشور هم داشته است و یکی دو استان که قرارگاه در آن فعال نشده بود رو به رنگ قرمز رفت و بر اساس چهار ماموریت گروه‌های غربالگری، نظارت از افراد، رهگیری و اطلاع رسانی به انجام ماموریت پرداختند.

فرمانده ناحیه سپاه اردستان تاکید کرد: تیم‌های نظارتی برای مقابله با کرونا و فعالیت در بخش برزاوند اردستان با درخواست شبکه بهداشت و درمان در حال انجام است و اصناف هم در این زمینه فعال بوده و هدف آن موضوعی است که در تفاهنامه ها آمده و در صورت تفاهم کارها زودتر انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: ناحیه سپاه اردستان در موضوع تهیه بسته‌های میشتی در یکسال گذشته نزدیک به ۱۴ هزار مورد فقط توسط خود سپاه آماده و توزیع شده و خیلی از بسته‌ها هم در بدنه های بسیج انجام شده که جزء این آمار نیامده و در ابتدای امسال با همکاری خیرین ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

ابراهیمی گفت: قرارگاه شهید سلیمانی با تفاهنامه‌هایی که انجام می‌شود تا زمانی که بخواهند در تمام عرصه‌ها کمک خواهیم کرد و در موضوع مبارزه با پشه سالک و در موضوعات محرومیت‌زدایی هم فعال بوده و این روند متوقف نشده و کارهای سنگین تر از این هم را انجام خواهیم داد.

فرمانده ناحیه سپاه اردستان افزود: فضای مجازی طبق فرمایش رهبر انقلاب اسلامی یک فضای حقیقی است و نگذارید که دشمن در آن جو جامعه را به یاس و نا امیدی تبدیل کند و وظیفه شما اصحاب رسانه است تا با ایجاد امید و آرامش مردم را به سوی هدف نهایی انقلاب اسلامی رهنمون کنید.

انتهای پیام / کد خبر33263

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار