جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده انتظامی اردستان:

اقدام به موقع پلیس اردستان موجب نجات جان بیش از ۵۰۰ مسافر قطار محور یزد شد

فرمانده انتظامی اردستان گفت: با هوشیاری پلیس اردستان سارقان ریل قطار محور بغم دستگیر و موجب نجات جان بیش از ۵۰۰ مسافر قطار محور یزد شد.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده با بیان اینکه دو سال پیش سرقت تجهیزات راه‌آهن در محور موغار را داشتم اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته سارقان ریل‌های راه‌آهن کمتر از یک هفته شناسایی و دستگیر شدند.

وی ضمن اشاره به شناسایی سه سارق تجهیزات راه‌آهن افزود: سارقان مجددا برای سرقت ریل‌های راه‌آهن در حوزه استحفاظی شهرستان اردستان حضور پیدا کردند که خوشبختانه با حضور هوشمندانه گشت پلیس قبل از سرقت آنان تکمیل شود سارقان را غافلگیر و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با بیان اینکه این سارقان در محور بغم عباس آباد در حال باز کردن پیچ‌های ریل راه‌آهن بودند، ابراز داشت: تعداد زیادی از پیچ های ریل راه‌آهن را سارقان باز کرده بودند و در حال ترک محل صحنه جرم بودند که خوشبختانه با حضور به موقع پلیس سارقان شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه با توجه به نقص در ریل راه آهن همکاران ما نیز به راه‌آهن یزد اطلاع دادند، گفت: قطار عبوری از این محور بیش از ۵۰۰ مسافر داشت که با اطلاع به موقع از یک حادثه بسیار بزرگ جلوگیری به عمل آمد و از زخمی و کشته شدن مسافران جلوگیری به عمل آمد.

هاشمی زاده با بیان اینکه از شهروندان درحواست داریم تا موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند، تصریح کرد: حساسیت نسبت به پلاک‌های غیربومی در شهرستان اردستان باید بیش از پیش باشد و اگر تردد آنان شک برانگیز باشد به پلیس ۱۱۰ خبر بدهند چرا که سه سارق با خودرو پلاک غیربومی دستگیر کردیم که اقدام به سرقت اماکن خصوصی می‌کردند.

وی با بیان اینکه خودروهای خرید ضایعات در شهرستان اردستان تمام ساماندهی و دارای پلاک مخصوص است، تأکید کرد: خودروهایی که بدون پلاک اقدام به خرید ضایعات می کنند توسط شهروندان اطلاع‌رسانی شود چرا که برابر قانون این خودروها تا شش ماه توقیف می شوند و حق فعالیت در این شهرستان را ندارند.

انتهای پیام / کد خبر33300

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار