صبح اردستان

امیدوار به متلاشی شدن ائتلاف کثیف سعودی هستیم

کدخبر: 33395
دی ۱۰, ۱۴۰۰ در ساعت ۱:۵۹ ب.ظ

به گزارش صبح اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد موسی بن جعفر علیه‌السلام اردستان اظهار داشت: شهید نمر که برای دفاع از مظلومیت شیعه به شهادت رسید که این روزها سالگرد شهادت اوست و متأسفانه کسی یادی از او نمی کند.

وی ضمن اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد شهید سلیمانی افزود: مکتب شهید سلیمانی خصوصیاتی داشت که یکی از آن‌ها خالص بودن برای خدا و به علائم و نشانه‌ها توجه‌ای نداشت و منیت‌های درونی و برونی را به دور ریخته بود و دیگری علم و عمل بود که هردو را باهم داشت.

امام جمعه اردستان گفت: شهید سلیمانی احترام ویژه‌ای به مردم و محرومان و خانواده شهدا داشت و ذوب در ولایت بود و احساس مظلومیت در برابر مظلومان داشت و این از خصوصیات این شهید والا مقام بود و خستگی ناپذیری ایشان هم زبانزد بود که بالاخره به دست شقی ترین افراد به شهادت رسید.

وی ضمن ابراز امیدواری از خروج آمریکا از کشور عراق همانند خروج نیروهای آمریکایی از کشور افغانستان ابراز داشت: آمریکا به زودی از عراق خارج خواهد شد که این‌ها همه از زحمات و تلاش‌های شهید سلیمانی بود که در حال به ثمر نشستن است.

حجت‌الاسلام دهشیری ضمن اشاره به مذاکرات هسته‌ای توسط تیم مذاکره کننده در وین بیان کرد: انتظار است تا تیم مذاکره‌کننده در وین تلاش خود را بالا ببرند و با توحه به سال نو میلادی امیدواریم ائتلاف کثیف سعودی هم از هم بپاشد.

وی ضمن اشاره به حضور شهدای گمنام در شهرستان اردستان تاکید کرد: عطر وجود شهیدان در کل کشور به مشام می‌رسد که در ۱۵ دی‌ماه در اردستان شاهد حضور شهدای گمنام هستیم که نیاز به دعوت نیست و شهدا خودشان مردم را به صحنه خواهند کشید.