صبح اردستان

ایست و بازرسی مصوب در سطح شهر اردستان وجود ندارد

کدخبر: 33508
اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۱ در ساعت ۱۰:۴۳ ق.ظ

به گزارش صبح اردستان، سردار محمدرضا میرحیدری پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان اردستان اظهار داشت: برادران انتظامی به عنوان یک رسالت باید ماموریت‌های خودشان را دنبال کنند و نیرویی که به گفته رهبر انقلاب اسلامی وظیفه آن‌ها پاسداری از ارزش‌هاست باید به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشند.

میرحیدری افزود: حقیقتا مردم شریف اردستان آن نجابت و دیانت و سلامت آن‌ها برجسته بوده و در کشور وقتی از اردستان نام می‌بریم مردم خاطرات خوبی از بُعد دینی و ایمانی دارند و در موضوع جرائم هر وقت نگاه می‌کنیم همیشه در رتبه اول یا دوم از نظر کاهش جرم قرار دارد و این نشات گرفته از دیانت مردم دارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: قالب شاخص‌ها و آیتم‌ها که نگاه می‌کنیم شهرستان اردستان در شرایط مطلوبی قرار دارد و این‌ها همه به جهت دیانت و همبستگی بین ادارات و مردم است که باید در بحث مدیریت جرم و کاهش آن برتر باشیم و جرائمی هم که وجود دارد نشات گرفته بیرونی دارد.

وی ابراز داشت: باید منسجم‌تر از قبل فعالیت داشته باشیم و در ابعاد مختلف امنیتی برای شهرستان اردستان کوشا باشیم و باید جرائم راهنمایی و رانندگی هم کمتر شود که با توجه به شرایط کرونا آن را نباید باهم مقایسه کنیم و در آمار استانی ۶۳ درصد تلفات داخل استان اصفهان بوده و در موضوع دانش ترافیکی سطح آن بالا رفته و به همین میزان کاهش تلفات داشته‌ایم هرچند بیرون از شهرها آمار تخلفات ترافیکی بالا رفته است.

سردار میرحیدری بیان کرد: دست پلیس و قضایی در موضوع جرایم رانندگی نسبت به مردم بسته است و از طرفی خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته جرائم و سرقت‌های خودرو و فروشگاه‌ها کاهش داشته که باید از مردم تشکر کرد و باید تدبیری اتخاذ شود تا ورود افراد خلافکار به شهرستان اردستان رصد شود و ایست وکنترل باید در دستور کار قرار گیرد و باهمکاری بسیج و حوزه قضایی از مجرمین در حرکت جلوگیری شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: شهرستان اردستان عمده ترانزیت و حمل کالا را از این محور دارد، اما متاسفانه ایست و بازرسی مصوب در سطح شهرستان اردستان نداریم که حمل مواد مخدر هم از این جاده است که استان باید با برنامه‌ریزی شرایط شهرستان اردستان را متفاوت کنیم و خودروهایی در این حوزه هم کشف و توقیف شود.

وی تصریح کرد: تردد قاچاقچیان اتباع غیر مجاز که از شرق به مرکز کشور از محور اردستان است که باید در این بخش فعال شویم تا دشمن نتواند از آن بهره ببرد که با همکاری بسیج و مردم عزیز میسر است

سردار میرحیدری گفت: دولت اسلامی و انقلابی حاکم است که باید آن را غنیمت شمرده و با همبستگی یک حاکمیت و امنیت مطلوبی را داشته باشیم و نیروی انتظامی کمترین ماموریت آن امنیت روانی است و با تلاش همکاران این مهم شدنی است.

لزوم تسریع در ساخت پاسگاه زواره و شهراب ضروری است

حجت‌الاسلام سید صادق طباطبایی‌نژاد در ادامه جلسه اظهار داشت: پاسگاه زواره در گذشته در خور شان آنها نبود و محل جدید برای ساخت با همکاری خیر برنامه‌ریزی شد که برای تکمیل آن و همچنین تکمیل پاسگاه شهراب باید از استان کمک ویژه‌ای شود تا با مستقر شدن نیرو در آن منطقه امنیت لازم را ایجاد کنیم.

نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ساختمان راهور شهرستان به صورت اجاره‌ای است که این آمار باید تسهیل شود و با ساخت ساختمان حدید در خدمات‌رسانی به مردم کوشا باشیم و مردم اگر امنیت را ببینند هم قلباً هم حضوراً شاکر خواهند بود.

در پایان از زحمات چهارساله سرهنگ هاشمی زاده تقدیر و سرهنگ مصطفی صادق زاده به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.