صبح اردستان

چند ماسک روشن کننده پوست

کدخبر: 5010
فروردین ۲۳, ۱۳۹۳ در ساعت ۸:۲۷ ق.ظ

young pretty woman getting facial mask, lot of copyspace

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از اصفهان امروز، اگر چه این ماسک ها اثر دائمی ندارند اما حسنشان این است که عوارض جانبی به همراه نداشته و ارزان قیمت هستند. اگر قرار است چند روز دیگر به یک مهمانی مهم بروید و می خواهید پوستی شفاف و درخشان داشته باشید این ماسک ها را امتحان کنید.

۱ – ماسک سفیده تخم مرغ
علاوه بر اینکه پوست شما را سفید می کند، برای از بین بردن جوش های صورت هم موثر است. یک عدد سفیده تخم مرغ را خوب هم بزنید تا شبیه کف شود، سپس آن را روی پوست تان بمالید و حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه با خیال راحت دراز بکشید بعد پوست تان را با آب ولرم بشویید و در آخر کمی آب خنک روی صورت تان بریزید. می بینید که بعد از چند روز پوست تان کاملا تغییر می کند.

۲ – ماسک ماست و نشاسته
این هم ماسک خانگی ساده ای برای روشن کردن پوست است. یک قاشق غذاخوری ماست کم چرب را با یک قاشق چایخوری پودر نشاسته مخلوط کرده سپس آن را به آرامی روی پوست تان بمالید. یک ربع تا ۲۰ دقیقه استراحت کنید و بعد صورت تان را با آب سرد بشویید.

۳ – ماسک عسل
یک قاشق مرباخوری عسل را با نصف قاشق چایخوری پودر بادام مخلوط کنید. بهتر است این مخلوط را داخل ظرفی ریخته و روی حرارت کتری قرار دهید تا عسل حالت روانتری پیدا کند. سپس این مخلوط را به آرامی روی صورت بمالید و بعد از اینکه خشک شد، با آب ولرم بشویید.