جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

منافع فردی و شرکتی باید فدای پیشرفت پروژه‌های ملی گردد

مدیرعامل شرکت مهندسی وساخت تاسیسات دریایی ایران در نخستین بازدید خود از یاردهای این شرکت فراساحلی در خرمشهر با تاکید بر اینکه همه کارهای این مجموعه فراساحلی باید در جهت منافع پروژه صورت گیرد، تاکید کرد: تاسیسات دریایی می‌بایست همه ظرفیت‌های خود را در جهت تسریع در اجرای پروژه‌های ملی به کار گیرد.

manoochehri.930125

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از روابط عمومی شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران، دکتر غلامرضا منوچهری اردستانی در نخستین سفر کاری خود به یاردهای شرکت تحت مدیریتش تصریح کرد: باید همه منافع فردی و شرکتی فدای پیشرفت پروژه‌ها گردد تا بتوانیم توان حرفه‌ای‌گری، اعتقاد، باور دینی و ملی خودرا به اثبات برسانیم.

وی بعد از بازدید از امکانات و توانمندی‌های شرکت متبوعش در نشست مدیران پروژه‌های در دست اجرای IOEC سخن می‌گفت بر جبران معضلات به‌وجود آمده کنونی این شرکت فراساحلی تاکید کرد وگفت: تیم کارشناسی و مدیریتی شرکت IOEC می‌بایست در راستای پیشبرد اهداف دولت و کشور حرکت نماید.

در این نشست که روز پیش از بازید مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس و مدیر عامل شرکت پتروپارس از یارد خرمشهر صورت می‌گرفت؛ مدیران پروژه‌های فراساحل فازهای ۱۲،‌۱۵ و ۱۶، ۲۰ و ۲۱، ۱۳،‌۲۲، ۲۳ و ۲۴ میدان گازی پارس جنوبی با اشاره به چالش‌های دست به گریبان پروژه‌های تحت مدیریتشان که بیشتر کمبود نقدینگی را شامل می‌شد، بر انتظاراتشان از کارفرما به منظور سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌ها در این میدان مشترک تاکید کردند.

گفتنی است، دکتر غلامرضا منوچهری اردستانی که اخیرا به سمت «مشاور وزیر نفت» نیز منصوب شده است، ‌در سفر دو روزه خود به خرمشهر با بازید از یاردهای یک،‌ سه و یارد مهدویان از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پروژه‌ها، چالش‌های موجود همچنین ظرفیت‌های خالی شرکت متبوعش قرار گرفت.

در نشست مدیران پروژه در یارد خرمشهر که با حضور جمع زیادی از مدیران پروژه، معاونین و مدیران ستادی برگزار شد، نیازمندی پروژه‌های در دست اجرا و همچنین راهکارهای برون رفت از این معضلات که می‌تواند به عنوان پیشنهاد به کارفرمای اصلی مطرح شود، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

گفتنی است، برگزاری یک نشست با همکاران شرکت در کارگاه خرمشهر که در آن معرفی امکانات و ظرفیت یاردهای خرمشهر صورت گرفت نیز نسشت دیگر مدیرعامل را در جریان بازدید دو روزه اش از خرمشهر تشکیل می‌داد.

انتهای پیام / کد خبر5184

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار