جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

خانه و کاشانه در اصفهان شعبه زد

ابتدای این هفته، نخستین نمایندگی خود در اصفهان را در مجموعه بزرگ اصفهان سیتی‌سنتر افتتاح کرد تا مردم این کلانشهر نیز بتوانند از کالاهای مختلف آن استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از اصفهان‌امروز، اکنون دیگر بیشتر بانوان، برند «خانه و کاشانه» را می‌شناسند. این برند که از پنج سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده، اکنون ۴۰ شعبه در سراسر کشور دارد.

 

این برند مطرح عرضه کننده اقلام مورد نیاز زندگی روزمره مردم از ابتدای این هفته، نخستین نمایندگی خود در اصفهان را در مجموعه بزرگ اصفهان سیتی‌سنتر افتتاح کرد تا مردم این کلانشهر نیز بتوانند از کالاهای مختلف آن استفاده کنند.

 

کالاهایی مانند لوازم منزل شامل ساعت دیواری و رومیزی، چوب لباسی، پرده حمام، لوستر کاغذی، زیرانداز، صندلی تاشو، دماسنج و چراغ اضطراری، لوازم تزیینی و هدایا مانند انواع شمع، گل مصنوعی، زیورآلات، مجسمه، قاب عکس، آلبوم عکس و…، لوازم آشپزخانه شامل چاقو، لیوان، کف‌گیر، ماهی‌تابه، دربازکن، قالب کیک، پوست‌کن، ظروف یک‌بار مصرف، تایمر آشپزخانه، انواع سینی و…، پوشاک و لوازم شخصی نظیر کلاه، دستکش، جوراب، کیف، کمربند، عینک آفتابی، چتر و…، لوازم نوزاد و کودک نظیر ظرف غذای بچه، پتوی نوزاد، کلاه نوزاد، قاشق و چنگال بچه و…، لوازم آرایشی و بهداشتی مانند انواع برس، تیغ ریش‌تراشی، گیره مو، موچین و…، لوازم‌التحریر شامل ماشین حساب، خودکار، مداد، مدادرنگی، مداد شمعی، ماژیک، دستگاه منگنه، کلاسور و…، انواع اسباب‌بازی متناسب با سنین و سلیقه‌های مختلف، لوازم ورزشی، ابزارآلات مانند انبردست، انواع پیچ‌گوشتی، آچار فرانسه، بست، پانچ کمربند، چسب بسته‌بندی، نوار درزگیری، چراغ قوه، انواع لامپ، ابزار باغبانی مانند بیلچه، قیچی، دستکش باغبانی، لوازم تزیین خودرو و…، لوازم نظافت و شستشو، لوازم سمعی و بصری و بسیاری از کالاهای دیگر در چرخه توزیع و عرضه فروشگاه خانه و کاشانه در اصفهان جای می‌گیرند.

 

این کالاها در بسته‌های قیمتی پلکانی مشخص عرضه می‌شوند به نحوی که همزمان با کمک به پایدار بودن قیمت‌ها در بازار، مصرف کننده نیز قادر به انتخاب آسان کالای مورد نظر خود با آگاهی کامل از قیمت کالا خواهد بود.

 

عرضه ۲۰۰۰ قلم کالا در خانه و کاشانه اصفهان

 

سعید مصطفوی، مدیر شعبه خانه و کاشانه اصفهان با بیان اینکه مدت‌ها بود برای راه‌اندازی شعبه این برند در اصفهان به دنبال مکان مناسبی بودیم، گفت: به دلیل اینکه دو هزار قلم کالا در فروشگاه‌ خانه و کاشانه در اختیار مردم قرار گرفته است، بنابراین نیاز بود تا مکانی برای عرضه این محصولات انتخاب شود که با وسعت زیاد، همه این اقلام را در معرض دید بگذارد.

 

او ادامه داد: در چنین شرایطی و با توجه به اینکه مجموعه بزرگ اصفهان سیتی‌سنتر چنین امکانی را در اختیار ما قرار داد، نسبت به افتتاح نمایندگی خانه و کاشانه اقدام کردیم.

 

مدیر شعبه خانه و کاشانه در اصفهان همچنین افزود: این مجموعه در هر شیفت کاری برای شش نفر فرصت شغلی ایجاد کرده که در مجموع ۱۲ فرصت شغلی را شامل می‌شود؛ همچنین نخستین شعبه اصفهان به شمار می‌رود و تلاش کرده‌ایم کالاهایی را برای عرضه انتخاب کنیم که در عین ارائه کیفیت قابل قبول به مردم، قیمت مناسبی نیز داشته باشد و در اختیار آنان قرار گیرد.

انتهای پیام / کد خبر7975

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار