شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

احمد ادیب معاون صنایع دستی استان اصفهان درگذشت

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان پس از مدتها جنگیدن با بیماری سرطان امروز دار فانی را وداع گفت.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، احمد ادیب خادم فرهنگ و میراث فرهنگی استان اصفهان طی بیش از ۲۰ سال خدمت صادقانه خود در میراث فرهنگی اصفهان خدمات بسیار ارزنده‌ای در راستای حفاظت از میراث گران‌قدر فرهنگی، ترویج و توسعه هنرهای سنتی و صنایع دستی و حمایت از هنرمندان و خادمان فرهنگ اصفهان انجام داد.

 

وی در تمامی دوران خدمت خود در سمت معاون صنایع دستی اصفهان نیز لحظه‌ای از تلاش دلسوزانه در جهت ترویج فعالیت‌های هنری، نمایشگاهی و رونق بخشیدن به صنایع دستی استان اصفهان دریغ نکرده و تا جایی که توان و امکانات داشت از هنر و هنرمند حمایت می‌کرد.

 

درگذشت این خادم دلسوز و زحمتکش در عرصه میراث فرهنگی و صنایع دستی اصفهان را به جامعه هنری و فرهنگی، خصوصا خانواده داغدار ایشان تسلیت عرض نموده و برای ایشان از درگاه الهی علو درجات را مسئلت می‌کنیم.

 

مراسم تشییع پیکر مرحوم ادیب فردا از ساعت ۹ صبح از درب منزل پدریش در خیابان ۲۲ بهمن خیابان علامه امینی غربی، مجتمع نخل با حضور معاونت صنایع دستی کشور، هنرمندان و دوست‌داران ایشان برگزار خواهد شد.

همچنین روز پنجشنبه نیز مراسم ختم ایشان در ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح در مسجد باب‌الرحمه برگزار می‌شود.

انتهای پیام / کد خبر8463

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار