صبح اردستان

احمد ادیب معاون صنایع دستی استان اصفهان درگذشت

کدخبر: 8463
مهر ۲۲, ۱۳۹۳ در ساعت ۴:۴۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، احمد ادیب خادم فرهنگ و میراث فرهنگی استان اصفهان طی بیش از ۲۰ سال خدمت صادقانه خود در میراث فرهنگی اصفهان خدمات بسیار ارزنده‌ای در راستای حفاظت از میراث گران‌قدر فرهنگی، ترویج و توسعه هنرهای سنتی و صنایع دستی و حمایت از هنرمندان و خادمان فرهنگ اصفهان انجام داد.

 

وی در تمامی دوران خدمت خود در سمت معاون صنایع دستی اصفهان نیز لحظه‌ای از تلاش دلسوزانه در جهت ترویج فعالیت‌های هنری، نمایشگاهی و رونق بخشیدن به صنایع دستی استان اصفهان دریغ نکرده و تا جایی که توان و امکانات داشت از هنر و هنرمند حمایت می‌کرد.

 

درگذشت این خادم دلسوز و زحمتکش در عرصه میراث فرهنگی و صنایع دستی اصفهان را به جامعه هنری و فرهنگی، خصوصا خانواده داغدار ایشان تسلیت عرض نموده و برای ایشان از درگاه الهی علو درجات را مسئلت می‌کنیم.

 

مراسم تشییع پیکر مرحوم ادیب فردا از ساعت ۹ صبح از درب منزل پدریش در خیابان ۲۲ بهمن خیابان علامه امینی غربی، مجتمع نخل با حضور معاونت صنایع دستی کشور، هنرمندان و دوست‌داران ایشان برگزار خواهد شد.

همچنین روز پنجشنبه نیز مراسم ختم ایشان در ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح در مسجد باب‌الرحمه برگزار می‌شود.