شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سامانه اطلاعات دارویی هلال احمر اصفهان راه اندازی شد

معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اصفهان از راه اندازی سامانه اطلاعات دارویی این جمعیت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمدعلیزاده در نشست خبری اظهار داشت: شهروندان اصفهانی می توانند با گرفتن شماره ۳۶۱۱۲ اطلاعات دارویی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه داروخانه هلال احمر استان اصفهان مرجع تهیه داروهای خاص برای بیماران خاص است، گفت: در این راستا خدمات به صورت خیریه در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی اظهار کرد: حضور کارشناسان بیمه در داروخانه یکی از نکات مثبت داروخانه هلال احمراصفهان است که از سرگردانی مردم جلوگیری می کند.

علیزاده به خدمات درمانی و توانبخشی هلال احمر استان اصفهان اشاره کرد و افزود: در مرکز جامع توانبخشی هلال احمر همه رشته های توانبخشی مانند کار درمانی، گفتاردرمانی، اندام های مصنوعی ،شنوایی و سایر رشته های توانبخشی فعال است.

وی افزود: توانبخشی به بیماران سکته مغزی فعالیت تازه ای است که در این مرکز انجام شده و بخش جدیدی دراین رابطه برای اولین بار دراستان راه اندازی شده است.

علیزاده به واکسیناسیون حجاج و زائران عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: با همکاری معاونت درمان علوم پزشکی اصفهان سایر واکسن ها هم در اختیار هلال احمرومرکز توانبخشی قرار گرفته است.

انتهای پیام / کد خبر8804

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار