صبح اردستان

طرح زمستانه پلیس‌ راه استان اصفهان از نیمه دوم آذرماه آغاز می‌شود

کدخبر: 9633
آذر ۵, ۱۳۹۳ در ساعت ۹:۲۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از خبرگزاری فارس، حسین رضایی با اشاره به اینکه جاده‌های اصفهان دارای لغزندگی و بارندگی است، اظهار کرد: در شرایط بارندگی توصیه می‌شود رانندگان به ویژه در محورهای برف‌گیر، رانندگی متفاوت، ایمن و همراه با تجهیزات بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به طرح زمستانه پلیس افزود: این طرح از روز ۱۹ آذرماه آغاز می‌شود و تا ۲۵ اسفندماه با حضور همه دستگاه‌ها ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: امسال در نقاط برف‌گیر استان با هماهنگی سازمان راهداری و اورژانس ۱۱ نقطه برف‌گیر استان از جمله قرقچی، سمیرم و دامنه، نیروی پلیس و سایر سازمان‌ها مستقر می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طی هفت ماهه گذشته پنج درصد کاهش تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته‌ایم، ادامه داد: یکی از عوامل کاهش تصادفات توجه به مقررات و دقت نیروی انسانی است اما سایر سازمان‌ها دست به دست هم دادند تا پارامترهای تشدیدکننده تصادفات در جاده‌ها نیز کاهش پیدا کند.

رضایی با بیان اینکه ایستگاه امنیت و سلامت جاده‌ها نقش بسزایی در کاهش تصادفات جاده‌ای در اصفهان داشته است، اضافه کرد: بیشتر عامل تصادفات جاده‌ای در اصفهان عدم توجه به جلو و سرعت غیرمجاز و خواب‌آلودگی است که انتظار می‌رود رانندگان بیشتر مقررات را رعایت کنند.