شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

حمایت عربستان و قطر از عملیات های تروریستی در کشورهای اسلامی

امام جمعه شهر اردستان گفت: عملیات تروریستی در کشورهای عراق، سوریه و لبنان با همکاری رژیم صهیونیستی و حمایت عربستان و قطر انجام می شود.

dehshiri 5

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی “ایرنا” ، حجت الاسلام والمسلمین حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه شهر اردستان در حسینیه سیدالشهدا علیه‌السلام محله راهمیان اظهار کرد: هدف دشمنان ناامن کردن کشورها و عدم نفوذ ایران در جوامع اسلامی است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند غربی ها و به ویژه آمریکا قابل اعتماد نیستند، خاطر نشان کرد: اگر غربی ها به تعهدات خود در قبال توافقنامه هسته ای عمل نکنند ایران آمادگی غنی سازی ۶۰ درصد را دارد و اقدام به این کار خواهد کرد.

امام جمعه اردستان با یادآوری نوزدهم دی سالروز کشف حجاب توسط رضاخان، تصریح کرد: غرب متوجه شده بود که مساله حجاب در کشورهای اسلامی بسیار مهم و مانع از نفوذ آنان در این کشورها خواهد شد.

دهشیری تاکید کرد: به همین دلیل دشمن تصمیم گرفت با کشف حجاب راه نفوذ فرهنگ غرب را در ممالک اسلامی باز کند و این اقدام را ابتدا در ترکیه و سپس در ایران و دیگر کشورهای اسلامی شروع کرد.

نماینده ولی فقیه در اردستان افزود: کشف حجاب در ایران با مقاومت علما و مردم مسلمان مواجه و قضایایی مانند هجوم به مسجد گوهرشاد و شهادت جمعی از مردم شد و کار بجایی رسید که در خیابانها حجاب از سر زنان مسلمان می کشیدند.

امام جمعه اردستان همچنین با اشاره به سالروز ارسال نامه امام راحل به گورباچف، بیان داشت: همانطور که حضرت امام(ره) پیش بینی کرده بودند کمونیست به تاریخ پیوست.

انتهای پیام / کد خبر3184

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار