شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

عربستان سرنخ ترورهاست

امام جمعه اردستان گفت: دنیا امروز متوجه شده است که سر نخ ترورها در دست عربستان و گروه داعش در سوریه نیز دست پرورده این گروه است.

dehshiri 1

به گزارش تیم رصد پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” ، حجت الاسلام والمسلمین حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه در حسینیه سیدالشهداء راهمیان اظهار کرد: گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه با به راه انداختن آتش جنگ و مسلمان کشی مرتکب جنایات فجیعی می شوند.

وی افزود: امروز از هر سو شیعه را می کوبند و در ماهواره ها و رسانه آنان را به تمسخر می گیرند و گروه تروریست داعش در سوریه با سر شیعیان فوتبال بازی می کنند و مدعی اند می خواهند کشور یکپارچه اسلامی تشکیل دهند.

نماینده ولی فقیه در اردستان با تسلیت ایام شهادت امام حسن عسگری(ع) اظهار کرد: امام حسن عسکری(ع)، یازدهمین امام شیعیان از سلاله پاک رسول خدا(ص)بودند که در سن ۲۸ سالگی بعد از ۶ سال امامت به دسیسه معتمد عباسی به شهادت رسیدند.

وی با تبریک ۱۲ ربیع‌الاول تا ۱۷ ربیع‌الاول به عنوان هفته وحدت، افزود: وحدت، بزرگترین سرمایه مسلمانان است که باید با ارتقای سطح بصیرت و آگاهی جامعه در راستا حفظ این سرمایه تلاش کرد.

امام جمعه اردستان با اشاره به زندگی و سیره امام زمان(عج)، بیان داشت: امام زمان(عج) منجی دین خداوند متعال بر روی زمین هستند و جهان منتظر ظهور امام زمان(عج) است.

دهشیری همچنین به دستگیری یکی میلیاردرها اشاره کرد و گفت: اگر مسوولان قبلی کشور به فرمان هشت ماده ای امام و مقام معظم رهبری گوش می دادند، امروز شاهد سوء استفاده مالی در کشور نبودیم.

وی افزود: چگونه است که یک فرد ۴۵ ساله که شغل خود را از رانندگی شروع کرده امروز مدعی است که ثروت کلانی بدست آورده و ۱۷ هزار کارمند و کارگر در دنیا دارد.

نماینده ولی فقیه در اردستان گفت: ما وارث حکومت علوی هستیم که حضرت علی (ع) وقتی دخترش گردنبندی از بیت المال بر می دارد، سوال می کند آن را چگونه مورد استفاده قرار داده و اگر بصورت عاریه نبود او را محاکمه می کرد.

خطیب جمعه اردستان از مسوولان خواست با قدرت و سرعت جلوی این متجاوزان که با سوء استفاده مالی از بیت المال ثروت اندوزی می کنند را بگیرند و اموال نامشروع را به خزانه برگردانند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سالروز قیام ۱۹ دی در جمع مردم قم گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری روشنگری بوده و عامل بصیرت مردم است و رهبر معظم انقلاب ضمن روشنگری نسبت به اهداف دشمنان، راه را برای ملت ایران تبیین فرمودند

حجت الاسلام والمسلمین حسن دهشیری گفت: معظم له تاکید کردند ما می دانستیم آمریکایی ها به عهد و پیمان خود پایبند نیستند و در مذاکرات هسته ای صداقت نشان نمی دهند اما این مذاکرات حقانیت ایران را به جهانیان نشان داد و آنها را رسوا کرد.

امام جمعه اردستان گفت: امریکایی ها بزرگترین ناقض حقوق بشرند و نمی توانند سخن از طرفداری از حقوق بشر کنند.

انتهای پیام / کد خبر3335

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار