جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳

دولت اینترنت ارزان در اختیار مردم قرار می دهد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت در نظر دارد اینترنت ارزان قیمت در اختیار مردم قرار دهد لذا به شرکتها ۳۵ درصد تخفیف و به مردم ۲۰ در صد تخفیف می دهد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از خبرگزاری مهر، محمود واعظی در جلسه فعالان بخش فناوری اطلاعات افزود: دولت در نظر دارد اختیارات بیشتری به شرکتهای شناسنامه دارد بدهد و به شرکتهای که بدون دور زدن قانون بخواهند فعالیت خود را گسترده دهند کمک خواهد کرد.

وی افزود: ما تعهد داریم که بدون توجه به مسائل سیاسی و جناحی ،کشور را به رتبه ای که شایسته آن است برگردانیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان داشت: معتقدیم این استان با توجه به پتانسیل بالای انسانی و فنی ما را در نیل به اهداف کمک و یاری خواهد کرد.

در بخش دیگری از این جلسه استاندار اصفهان بیان داشت: استان اصفهان هفته دولت پرباری را پشت سرگذاشته چرا که نیمی از اعضای هیات دولت جهت افتتاح پروژه به اصفهان سفر کرده اند.

زرگرپور با اشاره به مشکلات کمبود آب و آلودگی هوا ادامه داد: محور توسعه استان باید از صنعت و کشاورزی خارج و به سمت محور توسعه خدمات حرکت کند.

زرگرپور اظهار داشت: گرچه پیشرفت استان در این بخش خوب و مطلوب ارزیابی است اما انتظار می رود شرایط ویژه و امکانات جدیدی در این خصوص پیش بینی شود.

استاندار اصفهان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخواست کرد دو پروژه ملی در بخش IT , ICT به اصفهان واگذار شود.

انتهای پیام / کد خبر7288

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار