جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:
امام جمعه

مردم ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پشت جنایتکاران پلید را به لرزه در آوردند

امام جمعه اردستان با تشکر از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ملت بیدار ما با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه پشت جنایتکاران پلید مخصوصا امریکا را به لرزه در آورد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر”، حجت الاسلام حسن دهشیری در نماز عبادی – سیاسی امروز ظهر اردستان در حسینیه سیدالشهدا این شهر اظهار کرد: حضور باشکوه مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه به دنیا ثابت کرد که ملتی زنده و متعهد به عقاید است.

وی بابیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنان خود بیان کرده بود که هرکس بخواهد مقابل این ملت بایستد تحقیر خواهد شد افزود:صحبت های رهبر انقلاب در این راهپیمایی با شکوه تحقق پیدا کرد و مشاهده کردید که استکبار چگونه  تحقیر شد.

امام جمعه اردستان با تاکید براینکه دشمنان تلاش یک ساله ای برای اینکه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا نکنند انجام داده بودند تصریح کرد: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی پشت جنایتکاران به ویژه آمریکارا لرزاند.

وی با اشاره به اینکه مردم ما انقلاب را دوست دارند واز مسئولان آن انتظار دارند تا مشکلاتشان را رفع کنند گفت: می طلبد مسئولین برای رفع مشکل این مردم متدین تلاش بیشتری انجام دهند.

انتهای پیام / کد خبر10262

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار