شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

دولت پس از تک نرخی شدن قیمت بنزنین بر قیمت ها نظارت کند/ امضای نمازگزاران اردستانی پای گزاره برگ هسته ای ملت ایران

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به تک نرخی شدن قیمت بنزین تاکید کرد: دولت باید بازار را کنترل کرده و مراقب افزایش قیمت های اجناس به این بهانه باشد.

 به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر”، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان به ۱۱ شعبان ولادت حضرت علی اکبر (ع) اشاره و بیان کرد: جوانان سرمایه این مملکت هستند و باید از این سرمایه ملی به نحو احسن بهره برد و مشکل اشتغال، ازدواج ومسکن آنان رفع شود.

امام جمعه اردستان سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و افزود: مرحوم امام انقلاب را هدایت کرد و بعد از ارتحال پیامبرگونه امام خمینی (ره) راه و اهداف مقدس ایشان توسط خلف صالحش امام خامنه‌ای تداوم پیدا کرده است.

حجت الاسلام دهشیری افزود: در همان روز رحلت امام خمینی (ره) خبرگان ملت دور هم جمع شدند و بر حسب وظیفه قانونی و شرعی خود رهبری انقلاب اسلامی را انتخاب کردند و این انتخاب به‌ جا و به‌ حق و زیبنده انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه اردستان همچنین با اشاره به بیان تک نرخی شدن قیمت بنزین تاکید کرد: دولت باید بازار را کنترل کرده و مراقب افزایش قیمت های اجناس به این بهانه باشد.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه روز جشن موعود روز سربازان گمنام هم نامیده شده است، افزود: وزارت اطلاعات و نیروهای ارزشمند آن کارهای اساسی انجام داده‌اند و در تامین امنیت کشور نقش عظیمی داشته اند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه در مراسم جشن از آهنگ های مناسب استفاده گردد گفت: آهنگ ها باید در شان امام زمان (عج) باشد.

در پایان نماز نیز حاضرین طومار گزاره برگ ملی هسته ای را امضا کردند

 

IMG-20150529-WA0843 IMG-20150529-WA0844

انتهای پیام / کد خبر11468

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار