یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان اردستان:

فضای اداری نباید منبعی برای جمع کردن آراء انتخاباتی شود.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: موضوع مهم انتخابات باید تبیین شود و جلساتی داشتیم و حجت را با مسئولان تمام کردیم که فضای اداری نباید منبعی برای جمع کردن آراء انتخاباتی بشود.

به گزارش صبح اردستان، سید محمد هادی احمدی طباء ظهر امروز در جلسه شورای اداری با اشاره به وفات ام البنین(ع) اظهار داشت: مسئولان در موضوع تکریم خانواده شهداء کوتاهی نکنند و هرچه داریم به برکت خون شهیدان است و همچنین تسلیت داریم شهادت شهید رضی و موضوع ما بیشتر انتخابات است و رهبر انقلاب اسلامی در این خصوص چهار محور سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت در انتخاب را بیان کردند و تاکید داشتند و اصلی ترین محور موضوعات انتخابی مسئله مشارکت است.
وی افزود: قطعا سلامت، امنیت و رقابت هم از موضوعات اصلی است و مردم اگر یکی از این سه مولفه را مخدوش ببینند مشارکت پایین می آید و موضوعات اداری در ۷۰روز آینده با جلسات متعدد برگزار می شود تا مشارکت بالا برود و کمیته مشورتی شهرستان تشکیل شد و برنامه ریزی خوبی جهت مشارکت انجام شده و همه باید جهت حداکثری مشارکت تلاش کنند هرچند اردستان همیشه مشارکتش در انتخاباتها بالا بوده است.
فرماندار شهرستان اردستان گفت: موضوع مهم انتخابات باید تبیین شود و در هفته گذشته جلساتی داشتیم و حجت را با مسئولان تمام کردیم که فضای اداری نباید منبعی برای جمع کردن آراء انتخاباتی بشود و در ساعات اداری اگر تحقیقاتی برای کاندیدایی انجام بشود مسئول و کارمند مجرم هستند و ما در این حوزه محکم ایستاده ایم.
وی ابراز داشت: طبق قانون و ماده ۲۹انتخابات مسئولان حق استفاده از امکانات و وقت ادارات را برای تبلیغ انتخاباتی ندارند و مرتکب تخلف شده و به شش تا یکسال از خدمت محروم می شوند بنا براین تا روز انتخابات هر مسئولی تبلیغ کند با او برخورد می شود و فعالیت فقط باید برای مشارکت پرشور باشد.

 

حمید فرخی

انتهای پیام / کد خبر33791

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار