جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

برنامه‌های گرامیداشت ۷ تیر اردستان با رویکرد گفتمان انقلاب اجرایی شود

فرماندار اردستان توجه به موضوع گفتمان انقلاب اسلامی در برنامه‌های مختلف را مهم خواند و گفت: ۷ تیر گفتمان جدیدی بود که در نظام اسلامی ایجاد شد و برنامه‌های گرامیداشت ۷ تیر اردستان باید با رویکرد گفتمان انقلاب اجرایی شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر”، بهرام خواجه‌سعیدی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ۷ تیر در شهرستان اردستان در محل فرمانداری این شهرستان به اهمیت برگزاری برنامه‌های گرامیداشت این روز اشاره کرد و اظهار داشت: ۷ تیر گفتمان جدیدی بود که در نظام اسلامی ایجاد شد و برنامه‌های گرامیداشت ۷ تیر اردستان باید با رویکرد گفتمان انقلاب اجرایی شود.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف شهرستان باید برای گرامیداشت این روز و اجرای برنامه‌های تأثیرگذار برای نسل جوان، اقدامات اساسی انجام دهند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه در زمان صدر اسلام دشمنان اسلام ۳ روش ترور سفید، ترور قرمز و ایجاد چهره‌های نفاق‌گونه را برای مقابله با پیامبر در برنامه قرار داده بودند، بیان کرد: در زمان انقلاب نیز تمام این روش‌ها وجود داشته و ما باید از این مسئله درس گیریم.

وی با بیان اینکه بهشتی درباره آمریکا غیر قابل سازش‌پذیر بود و اتهاماتی که به وی وارد می‌کردند در میان مردم تأثیرگذار نبود، خاطرنشان کرد: زمانی که دشمنان انقلاب از ترور سفید نتیجه نگرفتند ترور قرمز را در برنامه قرار دادند.

فرماندار اردستان با اشاره به اینکه دشمن امروز نیز ترور سفید و قرمز را بر علیه شخصیت‌ها و دانشمندان هسته‌ای کشورمان در برنامه قرار داده، افزود: خون شهدای ۷ تیر انقلاب را حفاظت و پاسداری می‌کند و باید به خوبی از این موضوع مطلع باشیم.

وی افزود: همگان وظیفه دارند تا در راستای زنده نگه داشتن یاد شهیدانی که در راستای استمرار نظام جمهوری اسلامی تلاش داشتند، حرکت کرده و برگزاری مراسمات مناسب و در خور شان در شهرستان و همچنین حضور گسترده مردم در این برنامه‌ها اهمیت بسیاری دارد زیرا ۷ تیرماه در تاریخ جمهوری اسلامی ماندگار شده است.

تسنیم

انتهای پیام / کد خبر11729

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار