شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
ترجمه/

تغییر رژیم در سوریه و تجزیه عراق از اهداف اصلی داعش است

امروزه آمریکا و حامیان آن در منطقه با حمایت همه جانبه از گروه وحشی داعش قصد تغییر رژیم در سوریه و تجزیه عراق رادارند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر”، مایکل چوسودوسکی در مقاله خود در تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۱۳ به نکات جالبی پیرامون موضوع امریکا و تروریسم اشاره کرد:

اسناد و مدارک موجود همواره حاکی از این موضوع بوده که امریکا از حامیان اصلی داعش است، همانطور که سال ها به حمایت از گروه القاعده پرداخته است.این فعالیت ها در حقیقت اقدامات دولت اوباما در مواجه با تروریست های داعش و القاعده است،  در حالی که همواره دولت امریکا تلاش کرده وانمود کند در حال جنگ و مقابله با تروریسم است.

گروه داعش تا سال ۲۰۱۴ بعنوان گروه القاعده عراق شناخته میشد.النصره گروه دیگری وابسته به القاعده است که جنایت های بی شماری را در مرزهای سوریه انجام داده است.حال دولت اوباما این گروه را بعنوان گروه میانه روی مخالف با دولت بشار اسد در سوریه معرفی میکند.

حمایت امریکا از تروریسم در خاورمیانه نه تنها با پشتیبانی از گروه النصره همراه بوده است بلکه گروه داعش نیز به شمار گروه های تروریستی اضافه شد که تحت پوشش امریکا قرار گرفته است.در واقع شاخه های مختلف القاعده نیز اکنون همچون خود گروه القاعده از سوی امریکا حمایت میشوند.

هر دو گروه  داعش و النصره از سوی نظامیان غربی حمایت میشوند.حملات هوایی امریکا برای از بین بردن داعش نه تنها مواضع این گروه تروریستی را مورد حمله قرار نداد، بلکه بیمارستان ها، مدارس و مناطق مسکونی عراق و سوریه را هدف گرفت.این ها در حالی است که اتحاد ناتو، امریکا و اسراییل در سال های اخیر با حمایت های مالی، نظامی و سیاسی همواره حمایت خود از تروریسم را ادامه داده اند.

تغییر رژیم در سوریه و تجزیه عراق را میتوان از اهداف اصلی انها دانست.

حال در این مقاله به ۲۲ موضوع مختلف پرداخته میشود که قطعا امریکا علاقه ای ندارد شما از آن اطلاعی داشته باشید :

جنگ امریکا علیه داعش و گروه های تروریستی یک دروغ بزرگ است.در اینجا تلاش میشود تا این دروغ بزرگ اثبات شود.همانطور که در رسانه ها و ویدئوها مشخص شده است، جنگ امریکا علیه داعش در عراق و سوریه تنها منجر به کشته شدن هزاران غیر نظامی بی گناه شده است.

هسته های تاریخی القاعده

۱٫امریکا در طی نیم قرن گذشته یعنی از زمان جنگ افغان ها و شوروی، تمام و کمال از القاعده و گروه های تروریستی وابسته به آن حمایت کرده است.

۲٫ کمپ های اموزشی سازمان سیا در پاکستان ایجاد شد.از سال ۱۹۸۲ تا ۱۹۹۲ بمدت ده سال، بیش از ۳۵ هزار تندرو از ۴۳ کشور مسلمان جهان برای جنگ در افغانستان از سوی سازمان سیا ثبت نام شدند.

۳٫از زمان دولت ریگان در امریکا، واشنگتن همواره از شبکه های تروریستی حمایت کرده است. رونالد ریگان تروریست ها را جنگنجوی ازادی نامید.امریکا در زمان وی امکانات نظامی فراوانی در اختیار تروریست ها قرار داد.هدف امریکا از حمایت تروریست ها در آن زمان، جنگ با شوروی بود.

۴٫کتابچه های اموزشی تروریست ها توسط دانشگاه نبراسکا تدوین شد.امریکا میلیون ها دلار هزینه کرد تا کتاب های اموزشی جنگ و اقدامات تروریستی را در اختیار اعضای گروه های تروریستی در مراکز سازمان سیا قرار دهد.

۵٫در سال ۱۹۷۹ و برای اماده سازی گروه های تروریستی در جنگ افغانستان، اسامه بن لادن ، موسس سازمان القاعده از سوی سازمان سیا ثبت نام شده و برای عملیات خود به افغانستان فرستاده شد.او ۲۲ ساله بود و اموزش های خود را در کمپ های سازمان سیا گذراند.

القاعده به هیچ عنوان نقشی در حملات ۱۱ سپتامبر نداشت.این حملات تنها مجوزی بود برای امریکا، تا بتواند با ورود نظامی به افغانستان بیش از پیش به حمایت از القاعده بپردازد.حملات ۱۱ سپتامبر آغازی بود برای ایجاد تفکر مبارزه با تروریسم بصورت ظاهری در اذهان عمومی مردم.

داعش

۶٫ داعش نیز بعنوان یک عضو جانبی از القاعده مستقیما از سوی سازمان اطلاعاتی امریکا با حمایت سازمان اطلاعاتی بریتانیا و اسراییلو عربستان ایجاد شد.

۷٫ داعش نخستین بار در شورشی که به کمک امریکا و ناتو در سوریه برای براندازی حکومت این کشور ایجاد شد، شرکت کرد.

۸٫ ناتو و مقامات بلند پایه ترکیه بر اساس مدارک کشف شده از سازمان اطلاعاتی اسراییل، نقش برجسته ای در حمایت از داعش و النصره در بحران سوریه در سال ۲۰۱۳ داشتد.بر اساس این مدرک دولت ترکیه با ایجاد کمپ هایی به حمایت و اموزش تروریست ها برای ورود به سوریه میکردند.

۹٫اموزش های حملات تروریستی و سر بریدن برای اعضای داعش با حمایت امریکا و در کشورهای قطر و عربستان صورت گرفت.

۱۰٫نظامیان غربی با انعقاد قرار داد با پنتاگون، اقدام به اموزش گروه های تروریستی برای استفاده از سلاح های شیمیایی کردند.

۱۱٫در میان سران و رهبران داعش میتوان نام های بزرگی از نظامیان غربی و اروپایی را در روزهای نخستین فعالیت این گروه مشاهده کرد.

۱۲٫تروریست های ثبت نام شده از سوی سازمان امنیتی امریکا عموما از زندانیان محکوم به اعدام در عربستان سعودی بودند که به عملیات های تروریستی فرستاده میشدند.

۱۳٫اسراییل نیز بارها از سوی کوه های گولان به حمایت از گروه های داعش و النصره پرداخت.

اعضای گروه داعش و رهبران انها بارها با نخست وزیر اسراییل و مسئولان امنیتی این کشور دیدار هایی داشته اند.

سوریه و عراق

۱۴٫ داعش در حقیقت سربازان نیروهای نظامی غربی را تشکیل داده اند.بنابراین فعالیت های لازم برای تخریب در سوریه و عراق را از جانب ارتش امریکا انجام میدهند.

۱۵٫سناتور جمهوری خواه جان مک کین نیز دیداری را با سران رهبران تروریست ها انجام داده است.

۱۶٫شبه نظامیان داعش، که در پی برنامه مبارزه با تروریسم از سوی امریکا حمایت میشود !!! اکنون تمامی تلاش خود را با حمایت امریکا بکار بسته تا بتواند دولتی با نام جعلی دولت اسلامی را در عراق و سوریه براه بیندازد.

۱۷٫بمب گذاری های امریکا و متحدانش به هیچ عنوان داعش را هدف قرار نداده است.بلکه اهداف انها بیش از هر چیز زیر ساخت های عراق و سوریه از جمله کارخانه ها و پالایشگاه های نفت بوده است.

۱۸٫ خلیفه ساختگی امریکا در داعش تنها در جهت رسیدن به هدف این کشور در عراق و سوریه است.این هدف چیزی نیست جز تجزیه عراق و سوریه به سه قسمت جداگانه : جمهوری عرب های شیعه، جمهوری عرب های سنی و جمهوری کردستان.

جنگ جهانی علیه تروریسم

۱۹٫ جنگ علیه تروریسم که بعنوان یک برخورد تمدن ها از ان یاد میشود نه تنها جنگی برای ارزش ها و عقاید نیست، بلکه تنها اهداف استراتژیک و اقتصادی عده ای خاص را دنبال میکند.

۲۰٫امریکا همچنین برای عملیات های ترویستی گروه القاعده در مالی، نیجریه، مالی،یمن ، سودان و افریقای مرکزی نیز حمایت های ویژه ای را انجام داده است.

۲۱٫از شاخه های مختلف القاعده تحت حمایت غرب در کشورهای مختلف میتوان به موارد مختلفی اشاره کرد : الشباب در سومالی،جنگجویان اسلامی در لیبی، القاعده در مغرب و جمعیه اسلامی در اندونزی .

۲۲٫امریکا هم چنین از شاخه القاعده در منطقه ای در کشور چین نیز حمایت های خود را نشان داده است.هدف اصلی این گروه ایجاد بی ثباتی در اسیای شرقی است.

بدین ترتیب، دروغ بزرگ مشخص میشود.

انتهای پیام / کد خبر12802

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار