شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای ۱۰۰ طرح و برنامه در شهرستان اردستان همزمان با هفته دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۰۰ طرح و برنامه در زمینه های مختلف در این شهرستان اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر”، حسن فخرل روز سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: دشمن با تهاجم فرهنگی سعی در ایجاد شکاف در ارزش های انقلاب را دارد.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی و پایان ناپذیر برای مردم سلحشور ایران شد، افزود: توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان خاطر نشان کرد: رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و وحدت نیروها می توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت.
فخرل با اشاره به اهمیت برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: فضاسازی مدارس و سطح شهر، برگزاری نمایشگاه عکس و همایش و سخنرانی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان و اجرای رزمایش های مختلف در سطح شهرستان از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در اردستان است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان بازسازی واقعه غدیر را از برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس در این شهرستان برشمرد و اضافه کرد: در این هفته رزمایش ۳۶ ساعته همزمان با سراسر استان اصفهان به یاد سردار شهید داود مهران در اردوگاه قدس اردستان برگزار می شود.
منبع:ایرنا
انتهای پیام / کد خبر12959

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار