یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
مسئول بسیج ورزشکاران سازمان بسیج کشور:

آمریکا و رژیم های منطقه فقط بدنبال نابودی انقلاب اسلامی هستند

آمریکا و رژیم ها منطقه فقط بدنبال نابودی انقلاب اسلامی هستند و به کمتر از ان راضی نیستند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان”نگین کویر” مسئول بسیج ورزشکاران سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: : آمریکا و رژیم ها منطقه فقط بدنیال نابودی انقلاب اسلامی هستند و به کمتر از ان راضی نیستند.
سردار داود آذرنوش در مراسم یادوراه ۱۸ شهید محله سرآسیاب زواره در مسجد الزهرا این شهر با بیان اینکه تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران کشوری بدون تاثیر در منطقه و جهان بود اظهار کرد: بواسطه پیروزی انقلاب اسلامی امروز ایران کشوری با نفوذ و صاحب اقتدار در جهان است.

وی به الهام گرفتن کشورهای منطقه از جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود:امروز اگر در مناقشات بین المللی و منطقه ایران حضور نداشته باشند مسئله حل نخواهد شد.
مسئول بسیج ورزشکاران سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه امروزجمهوری اسلامی ایران دارای سیستم دفاعی قوی و بازدارنده است تصریح کرد:اگر بعضاً شاهد عقب نشینی دشمنان هستیم به واسطه این اقتدار است.
آذرنوش با بیان اینکه باید از دستاوردهای بدست امده حفاظت کنیم خاطرنشان کرد: تا زمانی که در مسیر اسلام و انقلاب حرکت کردیم خدشه ای به نظام وارد نخواهد شد و خدا نیز ما را یاری خواهد کرد.
وی با بیان اینکه دشمن در هر مقطع ای بدنبال این بوده تا مردم را از نظام دور و جدا کند افزود: آمریکا و رژیم های منطقه فقط بدنبال نابودی انقلاب اسلامی هستند و به کمتر از آن راضی نیستند.
مسئول بسیج ورزشکاران سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه دشمن بدنبال این است تا باطرح مسائل مختلف، مردم حضور کمرنگی در پای صندوقهای رای داشته باشند خاطرنشان کرد: باید با بصیرت و انتخاب درست افرادی که در مسیر انقلاب هستند انتخاب و حضور گسترده ای در پای صندوق های رای داشته باشیم

اردستان خبر

انتهای پیام / کد خبر13856

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار