یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان اردستان:

برگزاری یک انتخابات پرشور و حداکثری از اهمیت بالایی برخوردار است

بواسطه تهدیداتی که در عرصه بین اللملی علیه نظام وجود دارد، برگزاری یک انتخابات پرشور و حداکثری از اهمیت بالایی برخوردار است

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان”نگین کویر” فرماندار شهرستان اردستان گفت: بواسطه تهدیداتی که در عرصه بین اللملی علیه نظام وجود دارد، برگزاری یک انتخابات پرشور و حداکثری از اهمیت بالایی برخوردار است
علیرضا غیور امروز در جلسه آموزشی انتخابات در جمع دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای اردستان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان با بیان اینکه شوراها می توانندزمینه ساز حضور قوی و پرشور مردم در صحنه انتخابات باشند اظهار کرد:شوراها در این زمینه وظایفی دارند و آن برگزاری یک انتخابات شایسته وسالم در روستاها و سطح شهرستان است.
وی با بیان اینکه امروز بواسطه تهدیداتی که در عرصه بین اللملی علیه نظام وجود دارد، برگزاری یک انتخابات پرشور و حداکثری از اهمیت بالایی برخوردار است تصریح کرد: همراهی و همدلی مردم در اجرای انتخابات مهم است.
فرماندار اردستان در ادامه یکی از آسیب های جدی که به شوراهای شهر و روستا در طی چندسال اخیر وارد شده را ورود به مسائل سیاسی اعلام کرد و افزود:باید توجه داشت که اعتماد مردم را بواسطه کارهای سیاسی سلب نکنیم.

غیور از روحانیون، نخبگان دینی، فرهنگی، فعالان سیاسی خواست که زمینه حضور یکپارچه مردم را در انتخابات اسفند ماه فراهم سازند.

وی تصریح کرد:رسانه ها مردم رابا استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری وحضرت امام(ره(ضمن اگاه سازی مردم زمینه حضور اگاهانه مردم را فراهم سازند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام / کد خبر13885

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار