جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
دکتر حمصیان:

مهمترین اصل در برگزاری انتخابات اجرای مرّ قانون است

امانت داری، بی طرفی ،قانون مداری ، سلامت و امنیت انتخابات از وظایف نماینده فرماندار و اعضای شعب اخذ رای می باشد.

به گزارش پایگاه  خبری شهرستان اردستان”نگین کویر”  اولین جلسه آموزشی عوامل اجرایی شعب پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان اردستان با حضور دکتر حمصیان استاد دانشگاه و کارشناس دفتر سیاسی استانداری اصفهان و بخشدار محترم مرکزی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان برگزار گردید .

دکتر حمصیان در این نشست در جمع اعضای عوامل اجرایی شعب اخذ رای مهمترین اصل در برگزاری انتخابات را  اجرای مرّ قانون دانست و افزود : همه ما باید تلاش کنیم با پیروی از قانون بستری را فراهم کنیم تا انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را با موفقیت پشت سر بگذاریم .

وی همچنین به مبحث تفاوت های زمان قبل از انقلاب و بعد از انقلاب پرداخته و جایگاه و ثبات ایران در منطقه و جهان را بسیار متفاوت از زمان قبل از انقلاب دانست.

دکتر حمصیان در ادامه بیان داشت :امانت داری، بی طرفی ،قانون مداری ، سلامت و امنیت انتخابات از وظایف نماینده فرماندار و اعضای شعب اخذ رای می باشد.

وی تاکید نمود انتخابات در روز ۷ اسفند ۹۴ طبق قانون از ساعت ۸ صبح آغاز و تاساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت و تمدید آن فقط با تایید مراجع قانونی خواهد بود .

وی  با توجه به اینکه امسال اولین بار است که دو انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با هم هم زمان می شود افزود : باید مراقب بود که افراد برگه رای مجلس خبرگان و شورای اسلامی  را به اشتباه در صندوق های یک دیگر نیندازند .

وی در پایان سخنان خود به بیان نکات و توضیحات در خصوص وظایف عوامل اجرایی شعب پرداخته و نیز ضمن آموزش پلمپ صندوق  اخذ رای به سوالات اعضای شعب پاسخ داد.

IMG_3582

انتهای پیام / کد خبر14002

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار