پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
علیرضا غیور گفت:

اعزام کاروانهای راهیان نور کاری ارزشمند و نیاز جامعه است

اعزام کاروانهای راهیان نور ضروری و ارزشمند و خنثی کننده توطئه دشمن خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، فرماندار اردستان گفت: در شرایط کنونی که دشمن جنگ نرم گسترده ای را علیه ایران اجرائی کرده اعزام کاروانهای راهیان نور ضروری و ارزشمند و خنثی کننده توطئه دشمن خواهد بود

علیرضا غیور عصر روز سه شنبه در جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور در فرمانداری گفت: اثرات مثبت این کار بعد از پایان جنگ بخوبی در جامعه مشهود بوده و تاثیر معنوی خوبی برای مردم و بویژه نسل جوان داشته است.

وی با بیان اینکه برای پاسداشت یاد وخاطره شهدا و رزمندگان ۸سال دفاع مقدس باید این اعزامها هر ساله صورت گیرد تصریح کرد : همه مسئولین و کسانیکه دل در گرو انقلاب اسلامی دارند در جهت هر چه بهتر اجراشدن این برنامه مساعدت و همکاری موثر داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردستان نیزدر این جلسه گفت: تاکنون سرمایه گذاری زیادی در این راه صورت گرفته که یاد و خاطره شهداء و رشادتهای رزمندگان ۸سال دفاع مقدس باید همچنان در جامعه باقی بماند.

سرهنگ پاسدار حسن فخرل افزود: ائمه جمعه و جماعت و مسئولین می توانند در این زمینه همکاری موثر و خوبی با ناحیه بسیج داشته باشند تا زمینه حضور بیشتر جوانان در مناطق عملیاتی فراهم و از نفوذ فرهنگی دشمن در بین جوانان پیشگیری گردد.

وی سهمیه اعزام شهرستان را ۶دستگاه اتوبوس اعلام و افزود: این اعزامها از تاریخ ۹۴/۱۲/۲۵شروع و تا ۹۵/۱/۱۳ در ۶مرحله اجرائی خواهد شد.

انتهای پیام / کد خبر14019

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار