پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
غیور فرماندار اردستان:

پیشگیری ازاعتیاد اولویت اول سال ۹۵ در شهرستان اردستان

بحران موجود در کشور و شهرستان را باور نکردیم چون جامعه ما دیر پندار است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، فرماندار اردستان گفت: پیشگیری از اعتیاد اولویت اول سال ۹۵در شهرستان اردستان می باشد.

علیرضا غیور در جلسه کارگروه مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری افزود: هنوز راهکار و اقدام اساسی برای پیشگیری از اعتیاد در شهرستان صورت نگرفته و این مسئله اولویت اول سال ۹۵ شهرستان می باشد.

وی با بیان اینکه ما هنوز اعتیاد در جامعه را باور نکرده ایم تصریح کرد : بحران موجود در کشور و شهرستان را باور نکردیم چون جامعه ما دیر پندار است.

غیور افزود: بدانیم امروز یکی از بزرگترین تهدیدات در کشور و شهر و منطقه و محله بحث اعتیاد بوده ۷۰درصد از مفاسد ریشه در مواد مخدر دارد.

فرماندار اردستان خاطر نشان کرد : آمار بالای طلاق و سرقت بیشتر بدلیل اعتیاد به مواد مخدر می باشد که جرم و جنایت را به همراه دارد .

وی خواستار آموزش خانواده ها شده و گفت: برخورد انتظامی وعملیات ایضائی و دستگیری ها اثر بخش نبوده امیدواریم در سال ۹۵با اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی با این معضل مقابله نمائیم.

سرکار خانم امیرانی کارشناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان از انجام ۱۸۶۵مورد آزمایش پیشگیری از اعتیاد در سال ۹۴ در شهرستان خبر داد.

5 6

منبع:اردستان خبر

انتهای پیام / کد خبر14452

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار