شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرمانده انتظامی شهرستان اردستان:

وقوع یک فقره قتل غیرعمدی با سلاح شکاری در برزاوند اردستان

مأمورین با اخذ دستور از مقامات قضائی، فرد ضارب را دستگیر و به همراه سلاح و پوکه فشنگ شلیک شده جهت تعیین تکلیف تحویل مقامات قضائی شهرستان نمودند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: یک فقره قتل غیرعمدی در منطقه برزاوند اردستان با سلاح شکاری رخ داده است.

سرهنگ رحمت اله مهرانفر در گفتگو یی در اردستان با بیان اینکه در پی اعلام یک مورد تیراندازی منجر به جرح در یکی از روستاهای حوزه پاسگاه انتظامی برزاوند، عوامل پاسگاه انتظامی به همراه عوامل پلیس آگاهی و پاسگاه به محل مذکور اعزام گردیدند اظهار کرد: برابر گزارش مامورین حاضر در صحنه، در این حادثه دو نفر جوان در حال فشنگ گذاری یک قبضه سلاح شکاری دارای مجوز بوده اند که ناگهان گلوله شلیک و به ران پای یکی از انان که جوان ۲۷ساله بوده برخورد و وی را مجروح می کند.

وی افزود: فرد توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل و در حین انجام عمل جراحی فوت می نماید.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با بیان اینکه صاحب سلاح که فردی ۳۱ ساله بوده ابتدا اعلام می نماید که تیر توسط خود فرد مقتول شلیک گردیده تصریح کرد: با انجام بررسی کارشناسی مشخص گردید ضرب گلوله به صورت دگرزنی و غیرعمدی بوده که در نهایت ضارب نیز به این امر اعتراف نمود.

مهرانفر گفت: مأمورین با اخذ دستور از مقامات قضائی، فرد ضارب را دستگیر و به همراه سلاح و پوکه فشنگ شلیک شده جهت تعیین تکلیف تحویل مقامات قضائی شهرستان نمودند.

فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به خانواده متوفی خاطرنشان کرد: نظر به اینکه این نوع اتفاقات در اثر بی احتیاطی و عدم آشنایی بعضی از دامداران محترم با نحوه کار با سلاح شکاری بوده و خسارات جبران ناپذیری را به فرد و جامعه وارد می نماید، لازم است افرادی که قصد استفاده از سلاح را دارند نسبت به اخذ مجوز قانونی و فراگیری نحوه کار با آن اقدام نمایند.

انتهای پیام / کد خبر15627

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار