پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان اردستان:

ایجاد پژوهش سرا از نیازهای شهرستان اردستان است

در این قضیه دغدغه هائی وجود دارد بویژه در بحث اجتماعی که باید با هماهنگی با خانواده ها و بررسی محاسن و معایب و کار کارشناسی اقدام گردد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، علیرضا غیور در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش اردستان در خصوص تجمیع مدارس گفت: در این قضیه دغدغه هائی وجود دارد بویژه در بحث اجتماعی که باید با هماهنگی با خانواده ها و بررسی محاسن و معایب و کار کارشناسی اقدام گردد.

وی با توجه به زمان تشکیل کلاسهای اوقات فراغت دانش آموزان گفت: در سال گذشته ۲۵ %دانش آموزان جذب این کلاسها شده اند که باید آسیب شناسی شده تلاش گردد با هماهنگی بین دستگاهها امسال حداقل ۵۰ % دانش آموزان از این کلاسها استفاده نمایند.

فرماندار اردستان به ضرورت ایجاد پژوهش سرا در شهرستان اشاره و افزود: ایجاد فرصت تحصیل و پژوهش از سیاستهای نظام است و در این راه گامهای موثری برداشته شده و پیشرفتهای خوبی صورت گرفته است.

رئیس شورای آموزش و پرورش اردستان از تدوین برنامه انسداد از مبادی بیسوادی بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت کشور خبر دادو گفت:نباید شاهد ترک تحصیل دانش آموزان در روستاها و مناطق محروم باشیم و در این خصوص بخشداریها همکاری لازم با آموزش و پرورش خواهند داشت .

انتهای پیام / کد خبر16038

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار